Hva slags bilstol kjøper dere?

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Hva slags bilstol vil dere gå for? Nå er det black week og jeg vurderer å kjøpe.
 
Cybex cloud z-i size!
Fordi man kan legge ned ryggen på den :)
 
Vurderer maxi cozy pebble pro i-size. Mener det var den som kom best ut i test i år. Hatt bilstol fra maxi cozy før og var fornøyd med den ☺️ Ser den er på tilbud, vurderer å kjøpe men mannen synes fortsatt det er tidlig...:shifty: noen fler som har partner som ønsker at en venter med å handle? Er jo forsåvidt enig men er gode penger å spare nå.
 
Ikke gå på samme smell som meg; pass på at bilstoler passer i bilen din! Jeg måtte nemlig kjøpe to babystoler til førstemann, fordi jeg ikke leste meg godt nok opp på forhånd.

Prøv stolen i bilen og sjekk at du har 45 graders helling mellom skulderreimene.
 
Jeg har kjøpt Maxi Cosy med Cabriofixbase som har isofix. Hadde den til lillesnuppa frem til hun var ca. 6 mnd, og var veldig fornøyd med den :)
 
Jeg har kjøpt Maxi Cosy med Cabriofixbase som har isofix. Hadde den til lillesnuppa frem til hun var ca. 6 mnd, og var veldig fornøyd med den :)

Jeg hadde denne før også, men den klarer seg dårligere i nyere tester og spesielt i sidekollisjon (https://www.forbrukerradet.no/test/no-testkategori/oppblasbart-barnesete-i-ilden/ og https://test.no/maxicosi-cabriofix-isofix). Får bare 2 av 5 mulige poeng ved sidekollisjon. Kjøpte derfor en annen type nå.
 
Last edited:
Vurderer maxi cozy pebble pro i-size. Mener det var den som kom best ut i test i år. Hatt bilstol fra maxi cozy før og var fornøyd med den ☺️ Ser den er på tilbud, vurderer å kjøpe men mannen synes fortsatt det er tidlig...:shifty: noen fler som har partner som ønsker at en venter med å handle? Er jo forsåvidt enig men er gode penger å spare nå.
Vi tenker også pebble pro i-size :)
 
Vurderer maxi cozy pebble pro i-size. Mener det var den som kom best ut i test i år. Hatt bilstol fra maxi cozy før og var fornøyd med den ☺️ Ser den er på tilbud, vurderer å kjøpe men mannen synes fortsatt det er tidlig...:shifty: noen fler som har partner som ønsker at en venter med å handle? Er jo forsåvidt enig men er gode penger å spare nå.
Mannen min er helt 150% enig med din, men jeg tenker at er vi så uheldige at vi mister så kommer vi til å prøve på et nytt barn. Vi ønsker oss et barn sammen. Så da beholder jeg bare tingene. Jeg klarer ikke la være. Kjøpte brystpumpe dobbel, kjølebag og ekstra flasker + babymonitor i sta. Det vet ikke mannen enda da, haha:laughing001 9+2.
 
Til dere som har en mann som synes det er tidlig; jeg synes selv det er litt tidlig å kjøpe inn (10+0 i dag). Satser på at det er en del nyttårstilbud i januar
 
Til dere som har en mann som synes det er tidlig; jeg synes selv det er litt tidlig å kjøpe inn (10+0 i dag). Satser på at det er en del nyttårstilbud i januar
Venter med bilstol til januar tror jeg, men ble mange andre kjøp i dag:laughing021
 
Har drevet å sett på forskjellige bilstoler i dag, men synes det er så vanskelig å velge!! Hadde maxi cosi CabrioFix til førstemann, og var egentlig fornøyd med den. Og ser de har den på tilbud nå med base. Men vanskelig å vite hva som er de beste bilstolene om dagen. Så skal tenke på det litt. men kjøpte akkurat elektrisk dobbel brystpumpe da, og ammebh’er :laughing021
 
Mannen min er helt 150% enig med din, men jeg tenker at er vi så uheldige at vi mister så kommer vi til å prøve på et nytt barn. Vi ønsker oss et barn sammen. Så da beholder jeg bare tingene. Jeg klarer ikke la være. Kjøpte brystpumpe dobbel, kjølebag og ekstra flasker + babymonitor i sta. Det vet ikke mannen enda da, haha:laughing001 9+2.

Det de ikke vet, har de ikke vondt av :laughing002 Vurderte også å handle i det skjulte :happy090
 
Til dere som har en mann som synes det er tidlig; jeg synes selv det er litt tidlig å kjøpe inn (10+0 i dag). Satser på at det er en del nyttårstilbud i januar

Enig, vi har ikke fortalt noen om graviditeten enda (10+2). Jeg tenker at innkjøp kan være en fin påskeaktivitet :rolleyes:
 
Vurderer maxi cozy pebble pro i-size. Mener det var den som kom best ut i test i år. Hatt bilstol fra maxi cozy før og var fornøyd med den ☺️ Ser den er på tilbud, vurderer å kjøpe men mannen synes fortsatt det er tidlig...:shifty: noen fler som har partner som ønsker at en venter med å handle? Er jo forsåvidt enig men er gode penger å spare nå.

Samboeren min er også sånn :shifty: Skal tydeligvis kjøpe alt i mai :banghead:
 
Har drevet å sett på forskjellige bilstoler i dag, men synes det er så vanskelig å velge!! Hadde maxi cosi CabrioFix til førstemann, og var egentlig fornøyd med den. Og ser de har den på tilbud nå med base. Men vanskelig å vite hva som er de beste bilstolene om dagen. Så skal tenke på det litt. men kjøpte akkurat elektrisk dobbel brystpumpe da, og ammebh’er :laughing021
Da er vi i samme bane, haha. Jeg hadde også magi cosi til førstemann, men vurderer silver cross denne gangen. Avventer litt da jeg ikke klarer bestemme meg! Brystpumpe x2 ble det her og, og flasker, hahahah
 
Back
Topp