Hva slags biler kjører dere?

Kjører ganske mye ;) helst en bil som fungerer :) har egentlig en mercedes i norge og chevrolet her nede :)

sendt ifra BV forum <3
 
VW Sharan, elsker den faktisk bittelitt <3 :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Ford focus 09 stasjonsvogn. Må kjøpe ny, merker at den er litt liten. Hehe

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Haha:) hærlig kriterie !
tja altså kjørt mye rart igjennom åra ;) da alt ifra falleferdige jeeper (som far min elsker men som jeg mener burde hvert kun til utstilling ;) ) og herlige volvoer og mercedeser :) så fant ut at så lenge de funker så går det greit ;) hihi
 
Har du også rav4?
Hadde det i begynnelsen av livet til lillegutt (bilen min var varebil, måtte vente et par mnd. med å sette inn baksetene, lånte mamma sin.)

Grunnen til at jeg siterte innlegget ditt var fordi du ville ha en større SUV med større bagasjerom. Anbefaler derfor samme bil som jeg har (2007 Mitsubishi Outlander, som det står lenger opp). Det er en av SUV-ene med størst plass. Og den er kåret til beste brukt-SUV-kjøp ;)
 
Toyota generelt er veldig problemfrie biler. Kjører selv en Toyota corolla 2006 mod..Aldri hatt noe trøbbel med den:) Vi har rav4 på jobb (hjemmetjenesten) og de er veldig fine:) I tillegg så har vi en Wolkswagen passat 2003. Kommer til å kjøpe oss en Skoda Superb etterhvert. Få biler som har like god baksete og bagasjeplass som den! ;)
Forstår at innlegget mitt kunne missforståes. Plassen i en Rav4 er utrolig liten, ville derfor anbefale Lissuz samme bil som jeg har: En mitsubishi outlander, som er en av de aller største SUV-ene (plassmessig innvendig) :)
 
Hadde det i begynnelsen av livet til lillegutt (bilen min var varebil, måtte vente et par mnd. med å sette inn baksetene, lånte mamma sin.)

Grunnen til at jeg siterte innlegget ditt var fordi du ville ha en større SUV med større bagasjerom. Anbefaler derfor samme bil som jeg har (2007 Mitsubishi Outlander, som det står lenger opp). Det er en av SUV-ene med størst plass. Og den er kåret til beste brukt-SUV-kjøp ;)

Ah, da skjønner jeg :)
Oi, ja det hørtes ikke så værst ut ! Så på Finn.no at de ikke var så værst på pris heller, kanskje jeg bare burde få byttet :)
Men er veldig fornøyd med Toyota, og service der da. Så faller tungt å skulle bytte de bort :p
 
Ah, da skjønner jeg :)
Oi, ja det hørtes ikke så værst ut ! Så på Finn.no at de ikke var så værst på pris heller, kanskje jeg bare burde få byttet :)
Men er veldig fornøyd med Toyota, og service der da. Så faller tungt å skulle bytte de bort :p
Toyota har dessverre ingen konkurrent som er i nærheten engang, så du må nok bytte merke :)

Neida, man får de vel fra rundt 200.000 og oppover tenker jeg :)
 
Blå touran 2006 mod. :) og mannen har en '97 mod toyota carina til og fra jobb :)
 
Toyota har dessverre ingen konkurrent som er i nærheten engang, så du må nok bytte merke :)

Neida, man får de vel fra rundt 200.000 og oppover tenker jeg :)

Har vært så utrolig missfornøyd med service og elendig service av ene forhandleren jeg har kjøpt av. Når man har opplevd virkelig dårlig service og mye problemer, Veier det TUNGT å bytte når man da finner noen som er fantastisk slik som Toyota Harila er :)
 
Har vært så utrolig missfornøyd med service og elendig service av ene forhandleren jeg har kjøpt av. Når man har opplevd virkelig dårlig service og mye problemer, Veier det TUNGT å bytte når man da finner noen som er fantastisk slik som Toyota Harila er :)
Skjønner den :) Men man må ikke verken bruke merkeverksted, eller bytte vekk fra et Toyota-verksted. Jeg hadde min Mitsubishi på service hos et Toyota-verksted i fjor ;)
 
Skjønner den :) Men man må ikke verken bruke merkeverksted, eller bytte vekk fra et Toyota-verksted. Jeg hadde min Mitsubishi på service hos et Toyota-verksted i fjor ;)

Ja, vi får se. bør vell absolutt bytte, vognen tar hele bagasjerommet. Men igjen snart er hun større, og da trenger jeg ikke så god plass lengre ;)
 
2007 Touran, ikke å anbefale som familiebil. Ellers veldig grei
 
Back
Topp