Hva slags biler kjører dere?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi har en 7 seter VW Touran..:)
Og en liten Citroen DS3 som hu mor bruker som konebil når hun skal på jobb, eller ut uten barn.. :D
 
Vi har en VW passat 2004 modell tror jeg :)
 
Volvo V70, kjøpt ny i april 2012 :) Og så har vi beholdt vår Nissan Almera fra 2001 siden mannen trenger jobbil.
 
Opel Insignia 2009 mod. Sambo kjører citroen berlingo 2006 mod :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Toyota Rav4 2005.
Har lyst å bytte til en litt større SUV, siden bagasje rommet er så bittelite..
 
Toyota Rav4 2005.
Har lyst å bytte til en litt større SUV, siden bagasje rommet er så bittelite..
Anbefaler glatt en sånn jeg har :) Har hatt den i 1 år nå og ikke så mye som en lyspære har gått. God bil å kjøre med god plass :)
 
Kjører til vanlig en ford focus stv 2012, men siden det er firmabilen til gubben og han er hjemme i permisjon måtte vi levere den inn så lenge han er hjemme, så nå kjører vi en nissan micra 2001........ Gleeeeder meg til vi får tilbake focusen i februar!!!!!!!!! Får så vidt med oss bilstolen til mini i micraen, vogna kan vi bare glemme... føles mye tryggere å ha med mini i focusen også...
 
VW Passat stv
 
byttet ut rav4 04 mod, med en ford galaxy 7 seter 09 mod nå i høst....
plassen i rav4 er er en vits, passet meget fint til singel jente, men kjerring, gubbe, snuppe, hund, bilsete og vogn kunne man bare glemme.....
knall fornøyd med ny bilen, mangle bare 4*4....
 
Anbefaler glatt en sånn jeg har :) Har hatt den i 1 år nå og ikke så mye som en lyspære har gått. God bil å kjøre med god plass :)
Toyota generelt er veldig problemfrie biler. Kjører selv en Toyota corolla 2006 mod..Aldri hatt noe trøbbel med den:) Vi har rav4 på jobb (hjemmetjenesten) og de er veldig fine:) I tillegg så har vi en Wolkswagen passat 2003. Kommer til å kjøpe oss en Skoda Superb etterhvert. Få biler som har like god baksete og bagasjeplass som den! ;)
 
Toyota generelt er veldig problemfrie biler. Kjører selv en Toyota corolla 2006 mod..Aldri hatt noe trøbbel med den:) Vi har rav4 på jobb (hjemmetjenesten) og de er veldig fine:) I tillegg så har vi en Wolkswagen passat 2003. Kommer til å kjøpe oss en Skoda Superb etterhvert. Få biler som har like god baksete og bagasjeplass som den! ;)

bra noen har lite tull, je kjøpte rav4 for folk sa det var lite tull, og je har faktisk aldri kostet på en bil mere..... har derimot hatt 3 stk skoda som nesten ikke har kostet meg ei krone i rep
 
vi har ww passat stv. og en toyota corolla som bil nr to;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
byttet ut rav4 04 mod, med en ford galaxy 7 seter 09 mod nå i høst....
plassen i rav4 er er en vits, passet meget fint til singel jente, men kjerring, gubbe, snuppe, hund, bilsete og vogn kunne man bare glemme.....
knall fornøyd med ny bilen, mangle bare 4*4....
Kunne også tenkt oss Galaxy med 7 seter.

Vi har Chrysler Voyager 98 modell med 7 seter og den er en drittbil :confused:

BV App ★
 
Her har vi en Ford galaxy,en bmw og en opel :) Opelen er ikke start på da.. tenningen er vist gåend ;)
 
Svart Touran 2008 modell, 7seter. Og så har maen caddy som han får gjennom jobben med logo på.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
bra noen har lite tull, je kjøpte rav4 for folk sa det var lite tull, og je har faktisk aldri kostet på en bil mere..... har derimot hatt 3 stk skoda som nesten ikke har kostet meg ei krone i rep
Huff, det er kjipt:( Tror du må ha vært veldig uheldig...! Men så bra du er fornøyd med Skoda:)
 
Back
Topp