Hva slags biler kjører dere?

Ja, vi får se. bør vell absolutt bytte, vognen tar hele bagasjerommet. Men igjen snart er hun større, og da trenger jeg ikke så god plass lengre ;)

i tillegg til bagasjeroms problemet så syns je det var så smalt mellom seterekkene i raven.... aldri tenkt over det før je skulle ha inn barnesete.....
skal du ha en større toyota må du vel på land cruser.... genial bil, men fy f for en pris...
 
Hvorfor ikke?
syns den er alt for liten. Den er like lang som en vanlig golf. Ser bare så stor ut siden den er høy. Funker sikkert greit om man ikke har bakovervendte barneseter
 
syns den er alt for liten. Den er like lang som en vanlig golf. Ser bare så stor ut siden den er høy. Funker sikkert greit om man ikke har bakovervendte barneseter

syns det er alt for smalt i baksetet på nesten alle biler je, prøvkjørte mange biler i vår, og det var meget få av de je fikk inn babysete med base uten å måtte flytte passasjersetet LANGT fram( og da ble det ikke plass igjen å sitte i det....
Fikk vite at mange måtte ha setene i midten for å få plass.....
 
Ja, vi får se. bør vell absolutt bytte, vognen tar hele bagasjerommet. Men igjen snart er hun større, og da trenger jeg ikke så god plass lengre ;)
Den har forholdsvis liten bakseteplass også. Mtp. bakovervendte bilseter feks. ;)
 
Den har forholdsvis liten bakseteplass også. Mtp. bakovervendte bilseter feks. ;)

Uaktuelt å ikke skulle bruke bakovervendt her i gården ;-)
Siden man kan dra setene frem og tilbake så synes jeg det er grei plass i baksetet.
 
Hmm.. Vi har to bakovervendte og en beltestol baki, og det funker for oss :) Men det er vel smak og behag.
syns det er litt upraktisk å sitte med knæra omtrent inni dashbordet. Min mann kan ikke sitte på, så om vi er begge må han alltid kjøre. Har besafe med isofix da, det er jo veldig stort.
 
syns det er litt upraktisk å sitte med knæra omtrent inni dashbordet. Min mann kan ikke sitte på, så om vi er begge må han alltid kjøre. Har besafe med isofix da, det er jo veldig stort.
Vi har BeSafe uten isofix ;) Men det er kanskje forskjell på årsmodellene? Ikke vet jeg. Jeg har iallefall plass, og jeg er lang :p
 
Vi har BeSafe uten isofix ;) Men det er kanskje forskjell på årsmodellene? Ikke vet jeg. Jeg har iallefall plass, og jeg er lang :p
uten isofix tar mindre plass :) jeg er bare 172
 
Vw Jetta 2006 :)
 
Vi har en mercedes E klasse 2011 mod, ikke trangt mellom setene.. å får plass til 2 vogner i bagasjerommet :)
 
Back
Topp