Elsker dermologica skin smoothing cream. Tror ikke det er solfaktor i den jeg har....
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er vel veldig fet, så kanskje derfor den gir småkviser?Har brukt den de siste dagene jeg og fordi jeg var tom for neutral
Men kjenner jeg får masse småkviser og nupper i huden. Så tydeligvis ikke bra for ansiktshuden min
Ja jeg tror det.Den er vel veldig fet, så kanskje derfor den gir småkviser?
Da fikk jeg kjøpt meg krem og rensekrem i dag.
Fra boots apotek; serien botanics. Med solfaktor 15 i dagkremen ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ville aldri i verden smørt den i ansiktet, neiJeg er søren ikke sikker på om jeg tåler den dagkremen jeg
Tok for sikkerhets skyld å smurte litt på huden på undersiden av overarmen, og jeg kjente det sved!
Og så oppdaget jeg et lite sår der jeg hadde smurt. Nå har det hovnet opp litt, akkurat som en liten elveblest!
Så blir spennende å se hvordan det ser ut i morgen
Litt usikker på om jeg tør smøre det i fjeset eller rense med den kremen :-o
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stundVille aldri i verden smørt den i ansiktet, nei
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vil tro du får byttet da, jaHaha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stund
Jaja, da må jeg på jakt etter en ny krem og rensekrem da
Var så kjekt at det var solfaktor i den
Men kanskje jeg kan få bytta rensekremen siden den ikke er åpna? Dagkremen brøt jeg jo forseglingen på så den er tapte penger. Får høre i morgen.
Storebror april 09 <3 d
Lillesøster juni 12 <3
Ta å teste ut kremene på armen i butikken, kjedelig når man ikke får bytta Jeg skulle teste en prøve fra Garnier nordic og endte opp med utslett i hele ansiktet. Dette er 2 uker siden og nå flasser det litt og klør i kinnene. Skal aldri prøve sånt igjenHaha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stund
Jaja, da må jeg på jakt etter en ny krem og rensekrem da
Var så kjekt at det var solfaktor i den
Men kanskje jeg kan få bytta rensekremen siden den ikke er åpna? Dagkremen brøt jeg jo forseglingen på så den er tapte penger. Får høre i morgen.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jeg tok på håndbaken skjønner du, og det gikk helt fint.Ta å teste ut kremene på armen i butikken, kjedelig når man ikke får bytta Jeg skulle teste en prøve fra Garnier nordic og endte opp med utslett i hele ansiktet. Dette er 2 uker siden og nå flasser det litt og klør i kinnene. Skal aldri prøve sånt igjen
Jeg bruker denSniker fra mai
Anbefaler Loreal sin nye ansiktskrem: Nutrigold. Fantastisk til min hud hvertfall.
Anbefales varmt