Hva slags ansiktskrem bruker du?

Elsker dermologica skin smoothing cream. Tror ikke det er solfaktor i den jeg har....


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Bruker kun produkter fra REN. (Rens, dag og nattkrem). Bruker blemish prone serien.
Den gir masse fuktighet uten at jeg får uren hud.
 
Da fikk jeg kjøpt meg krem og rensekrem i dag.
Fra boots apotek; serien botanics. Med solfaktor 15 i dagkremen ;-)


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da fikk jeg kjøpt meg krem og rensekrem i dag.
Fra boots apotek; serien botanics. Med solfaktor 15 i dagkremen ;-)


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
1401831020130.jpg

Blir spennende å prøve den :)
Ikke var den så dyr heller.
Uten parabener, er et naturprodukt.
Så får vi bare håpe at jeg ikke reagerer på den pga kryssreaksjoner med timotei :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg er søren ikke sikker på om jeg tåler den dagkremen jeg :p
Tok for sikkerhets skyld å smurte litt på huden på undersiden av overarmen, og jeg kjente det sved!
Og så oppdaget jeg et lite sår der jeg hadde smurt. Nå har det hovnet opp litt, akkurat som en liten elveblest!
Så blir spennende å se hvordan det ser ut i morgen :p

Litt usikker på om jeg tør smøre det i fjeset eller rense med den kremen :-o


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg er søren ikke sikker på om jeg tåler den dagkremen jeg :p
Tok for sikkerhets skyld å smurte litt på huden på undersiden av overarmen, og jeg kjente det sved!
Og så oppdaget jeg et lite sår der jeg hadde smurt. Nå har det hovnet opp litt, akkurat som en liten elveblest!
Så blir spennende å se hvordan det ser ut i morgen :p

Litt usikker på om jeg tør smøre det i fjeset eller rense med den kremen :-o


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ville aldri i verden smørt den i ansiktet, nei:oops:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ville aldri i verden smørt den i ansiktet, nei:oops:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stund :p

Jaja, da må jeg på jakt etter en ny krem og rensekrem da :p

Var så kjekt at det var solfaktor i den :p

Men kanskje jeg kan få bytta rensekremen siden den ikke er åpna? Dagkremen brøt jeg jo forseglingen på så den er tapte penger. Får høre i morgen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Haha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stund :p

Jaja, da må jeg på jakt etter en ny krem og rensekrem da :p

Var så kjekt at det var solfaktor i den :p

Men kanskje jeg kan få bytta rensekremen siden den ikke er åpna? Dagkremen brøt jeg jo forseglingen på så den er tapte penger. Får høre i morgen.

Storebror april 09 <3 d
Lillesøster juni 12 <3
Vil tro du får byttet da, ja:)
God jakt på ny krem!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Haha, nei da ser jeg vel ikke ut etter ei stund :p

Jaja, da må jeg på jakt etter en ny krem og rensekrem da :p

Var så kjekt at det var solfaktor i den :p

Men kanskje jeg kan få bytta rensekremen siden den ikke er åpna? Dagkremen brøt jeg jo forseglingen på så den er tapte penger. Får høre i morgen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ta å teste ut kremene på armen i butikken, kjedelig når man ikke får bytta ;) Jeg skulle teste en prøve fra Garnier nordic og endte opp med utslett i hele ansiktet. Dette er 2 uker siden og nå flasser det litt og klør i kinnene. Skal aldri prøve sånt igjen:p
 
Ta å teste ut kremene på armen i butikken, kjedelig når man ikke får bytta ;) Jeg skulle teste en prøve fra Garnier nordic og endte opp med utslett i hele ansiktet. Dette er 2 uker siden og nå flasser det litt og klør i kinnene. Skal aldri prøve sånt igjen:p
Jeg tok på håndbaken skjønner du, og det gikk helt fint.

Var og spurte i dag, og hun anbefalte å prøve på et lite sted i ansiktet og se. For huden i ansiktet er annerledes enn den tynne på armene.

Så får prøve.

Og den rensekremen er for sensitiv hud, så skulle prøve den på et lite sted og.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg fikk en dyr dagkrem fra mannen på morsdagen og begynte å bruke den, reagerte ikke da jeg fikk mye kviser og uren hud for tenkte det var pga. graviditeten, men etter hvert var det blitt så ille at jeg kom på at det kunne være kremen. Sluttet og huden ble fin igjen... Så nå er jeg tilbake på den rimelige kremen :D
 
De gangene jeg bruker noe er det en ifra Nivea som man får kjøpt i dagligvare butikken ;)
 
Jeg smurte litt av dagkremen og rensekremen på hvert kinn i dag, og ingen reaksjon. Så da tror jeg at jeg tar sjansen ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ikke noe :p smørte meg av og til når jeg var gravid, da ble jeg tørr i t sonen og på haka. Brukte bare nivea sin, uten faktor da.. :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Nå har det faktisk gått veldig fint med de jeg kjøpte på apoteket.
Så det er jeg glad for.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Dermalogica skin smoothing cream bruker jeg nå. Blander den boen ganger med jane iredale sin bb cream, for å få litt (jevnere) farge.
 
Back
Topp