Firfisle89
Glad i forumet
Alma [emoji254]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt, vi har ei Iben og mannen ønsker Johannes hvis vi noen gang får gutt[emoji6]Da hadde det blitt Iben og Johannes. Vi har ei jente nå, og hun har fått navnet jeg hadde på 2.plass. Det var tilfeldigvis også navnet til sambos mormor, så da fikk vi et navn begge liker
Mina heter datteren min etter oldemoren min <3 Elsker det navnetMina og Leander. Men sånn ble det ikke. Jentenavn er oppkalt etter min oldemor men min mann trumfa der med en død søster. Men begge barna våre har dobbelt navn. Og var i grunn ingen som valgte guttenavn. Satt hos besteforeldrene til mannen ( bestefaren er død nå) og pratet om navn. Min mann og svigermor sendte mld med hverandre og hu skreiv ett navn pr mld. Plutselig passet det ene navnet fra svigermor sammen med ett besteforeldrene til mannen min sa. Så da ble det det. Er ett guttenavn på min side som mannen ville bruke men jeg nektet så ingen fikk viljen sin der. Hehe. Eldste er oppkalt etter tanten sin og jeg har valgt mellomnavn.
Hvor kommer disse navnene ifra? Aldri hørtGrevenpop på eldste og Pareli på nummer to.
De heter ikke noe i nærheten av det en gang [emoji6]