Hva skjedde med sexen da?!

Har ikke hatt sex på en uke!!! Og da var det vondt,så mannen måtte dra seg ut. Dog jeg dro han i mål på andre måter

Men nå har jeg null sexlyst og er redd for å blø i tillegg :/ stakkars mannen blir desperat snart :) men jeg skal gå inn få til noe i helga ;)

Null og niks siden jula her :( ekstremt kvalm, så orker fint lite annet enn å såve eller generelt ligge i ro, håper på bedre tider når kvalmen slipper litt taket :)

Etter å ha mistet to ganger fikk jeg beskjed om å vente til etter uke 12. Sånn utover det er det jo andre ting man kan gjøre med den "stakkars"mannen :p

Sånn er det her og :) gynekologen ba oss 'være litt forsiktige' når vi skulle ha sex. Hva i all verden betyr det? *knis*
Uansett ikke noe sex her før etter uke 12. Verken han eller jeg vil det. Men som du sier, det finnes jo andre ting å gjøre, og det vil han mer enn gjerne.

sexlysten har økt veldig her . :smiley-bounce012

Helt ekstrem lyst for tiden.... Til og med i søvne klarer jeg å sette i gang med den stakkars mannen min. Selv om vi nettopp har hatt sex:happy112

Jeg har ikke mistet lysten, men når sambo er på sjøen i 6 uker blir det ufrivillig tørke :p

Ikke lyst her heller enda gitt

Sexlysten min har økt, men min samboer sin har "forsvunnet" den er der, men har er redd for å skade det som vokser inne i meg. Så da blir det bare å vente til ting er mer trygt før han "våger" seg ut på et eventyr jeg savner =P

Back
Topp