0 sexlyst, sliten, trøtt og kvalm. Håper det blir bedre etterhvert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det altså, men kan jeg spørre om hvorfor du forlanget at dere skulle ha sex minst en gang om dagen? Er vel greit å ta det litt som det kommer? Mange menn mister lysten når kvinnen er gravid. Kan være pga de syns det er skummelt og de ikke vil skade barnet selv om dette ikke er mulig, eller rett og slett pga forandringene i kvinnekroppen.Her er sexen som før. Jeg forlanga da vi ble sammen at vi skulle ha sex minst én gang for dagen, og det har vi hatt i over 3 år Men nå kjører han på kveldene, så må bli en kjapp en før vi dusjer eller før datteren kommer hjem fra skolen
Var litt nervøs mtp alle abortene jeg har hatt, men legen sier at det er ingen fare med sex fordi. Men kjenner kvalmen holder på å snike seg innpå, og mannen er ikke fullt så gira på sex nå ettersom han er redd det skal gå galt. Så jeg kan nesten ikke tvinge han heller.
Jeg har NULL sexlyst etter positiv test!! Jeg er bare grinete og trøtt, og føler virkelig ikke for å ha sex :-O er det fler som har det sånn?!
Hehe! Her kjøpte jeg Fleshlight til hanEtter å ha mistet to ganger fikk jeg beskjed om å vente til etter uke 12. Sånn utover det er det jo andre ting man kan gjøre med den "stakkars"mannen
Hva er det for noe da?Hehe! Her kjøpte jeg Fleshlight til han
En sånn gummi-dåse du kan få så de ligner på en vagina, anal eller bare et vanlig hullHva er det for noe da?