Hva skjedde med sexen da?!

Her er sexen som før. Jeg forlanga da vi ble sammen at vi skulle ha sex minst én gang for dagen, og det har vi hatt i over 3 år :woot: Men nå kjører han på kveldene, så må bli en kjapp en før vi dusjer eller før datteren kommer hjem fra skolen :laughing021
Var litt nervøs mtp alle abortene jeg har hatt, men legen sier at det er ingen fare med sex fordi. Men kjenner kvalmen holder på å snike seg innpå, og mannen er ikke fullt så gira på sex nå ettersom han er redd det skal gå galt. Så jeg kan nesten ikke tvinge han heller.

Her er sexen som før. Jeg forlanga da vi ble sammen at vi skulle ha sex minst én gang for dagen, og det har vi hatt i over 3 år :woot: Men nå kjører han på kveldene, så må bli en kjapp en før vi dusjer eller før datteren kommer hjem fra skolen :laughing021
Var litt nervøs mtp alle abortene jeg har hatt, men legen sier at det er ingen fare med sex fordi. Men kjenner kvalmen holder på å snike seg innpå, og mannen er ikke fullt så gira på sex nå ettersom han er redd det skal gå galt. Så jeg kan nesten ikke tvinge han heller.
Koselig det altså, men kan jeg spørre om hvorfor du forlanget at dere skulle ha sex minst en gang om dagen? Er vel greit å ta det litt som det kommer? Mange menn mister lysten når kvinnen er gravid. Kan være pga de syns det er skummelt og de ikke vil skade barnet selv om dette ikke er mulig, eller rett og slett pga forandringene i kvinnekroppen.

Her er det omtrent som før! :) Hadde litt sjeldnere akkurat da jeg fant ut at jeg var gravid, men de siste ukene har det vært som normalt. Jeg blir fortere klar nå enn før da! ;)

Her har sexlysten heller økt ja! :p Føles også mer "intenst" når vi har sex . ;) Ikke så dumt, egentlig!

Ikke alltid like fristende da jeg er konstant trøtt og er ekstremt kvalm hele døgnet. Men prøver å få til et par ganger i uka for mannens skyld, så håper jeg at formen bedres så jeg får sexlivet mitt tilbake snart :p

Har selv hatt dårlig sexlyst siden jeg begynte å kjenne ting i kroppen...
Tenkte at det kom verre tider enn litt trøtthet og kvalme, så jeg dro på Cubus og kjøpte et rålekkert undertøysett (på salg!:D) og fortalte mannen at jeg hadde en gave som var pakket inn i ull, siden jeg hadde på meg kun ullundertøy:) hehehehe funka for begge to :)

Har veldig lyst, som jeg egentlig alltid har :pMen er så engstelig for å begynne å blø, så det stopper meg :(
Det er nok mest i mitt hodet at det eventuelt skulle ført til blødning da, men men..

Jeg har også vært superbekymret for sex grunnet redsel for blødninger. Nå har jeg hatt sex 2 ganger uten blødninger, så håper denne sitter til termin:-)

Føler meg så oppblåst at eg trur det hadde vore som å humpe ein heliumballong - så lite sånn kos her i gården.. :confused:

Sexlysten har økt og jeg blir fortere klar/føles mer intenst :) Fornøyd med det altså :)

Etter å ha mistet to ganger fikk jeg beskjed om å vente til etter uke 12. Sånn utover det er det jo andre ting man kan gjøre med den "stakkars"mannen :-p

Tja vi orker ikke så mye i hverdagen. Men vi koser oss i helgene

Back
Topp