Hva skal i barnevogna?

Mine barn er av erfaring varme av seg så det blir ull på baby og dyne. Ev også et pledd. Vi har også trekk til bagen. Men jeg tviler vel på at det blir så mange trilleturer hvis det er veldig kaldt ute i vinter.

Sniker fra desember.

Vi kommer til å ha laken, vognpose, ulldress og evt. ullklær og evt. teppe. Vi har en tykk dunpuse og jeg ser for meg at lammeskinn under den blir overkill. Jeg hater kulde selv så vi kommer nok ikke til å være ute på de kaldeste dagene. Det er vel under -10 som frarådes for babyer, er det ikke?

Vi går nok over til lammeskinn når det er tid for bare dyne.

Min første ble også født i januar, og vi blir å bruke det samme på nr 2.
Lammeskinn, dunpose, vanlige inneklær og nøstebarn ullfleecedress. :)
Brukte også det trekket selvfølgelig, som skal være på vognbag'en, og regntrekk når det var våt snø i lufta.

Fikk novemberbarn sist og vi hadde voksi urbanpose, ull body/stilonga innom, så en ulldress ytterst, også trekket til vognen

Tok med oss babysittwe med tempmpler å la i voksiposen lammr babyen og det ble varmt altså. Så er vell ikke nown oppsnrift på det da alle barn er forksjellige og ragerer på tempratur forksjellig, bare husk å åpne opp poser/dyner når man er inne på butikk for å få luftet og avkjølt :-) du kommer til å kjenne dit barn bedre enn noen andre så du lærer deg fort hvordan du vil kle ditt barn klar for trilletur

Back
Topp