Hva skal du spise til middag i dag ?

Tror det blir fajitas i dag. Har så utrolig dårlig matlyst om dagen. Ingenting frister :(

Spiste pizza på restaurant i dag.

Vi ditcha fredagstacoen for pizzabursdag for eldste igår, så blir taco idag. Jeg gleder meg mest til lapskaus imorgen, har hatt lyst på det hele ferien, men ikke orka å lage det på hytta :hilarious:

Ovnsbakt laks i dag, ovnsbakt tomatsuppe i morgen :)

Rester

Parmesan er nok litt spesiell smak på ja, men om du liker det er det nydelig :D
Så kjedelig da! Jeg var kvalm i uke 5-8 ca, men ikke sånn må-spy-kvalm. Bare uggen liksom, klarte ikke spise så mye. Ellers er jeg fin i formen, uten om at jeg er hinsides trøtt:hilarious:
Åh, så bra at formen har bedret seg :D Trøttheten kjenner jeg meg igjen i. Godt med ferie og muligheten til å ta power naps i løpet av dagen.

Taco tror jeg, har ikke lyst på middagsmat i det hele tatt :banghead: tenker at det hadde vært godt, men når jeg skal lage det eller har lagd det, er det ingenting som frister. Junkfood er egentlig det eneste som frister, men kan jo ikke leve på det!

Enig i at ingenting frister. Er ikke kvalm eller noe, bare lite middagssulten. Lyst på rømmegrøt, men det er nedtur uten spekeskinke. Skikkelig lei pizza,taco osv.

Samboeren og barna ville ha burger :) .

Men jeg fikk velge kveldskos , vårruller med ris og salat :)

Vi hadde tidlig middag, pitabrød med kylling, grønnsaker, salat og pastaskruer. Med dressing :)

I dag blir det sitronstekt torsk med sesampoteter og grønnsaker :)

Maccern for er så utrolig trøtt i dag :smiley-ashamed004

Back
Topp