Hva skal du spise til middag i dag ?

Tusen takk :love017
Det var skikkelig godt, indisk og kylling var ei skikkelig dille noen uker, eneste som frista i kvalmen:hilarious:
Hjemmelagde nanbrød kan varmt anbefales, var ganske enkelt og ble knallgode stekt på pizzastein :D
Høres SÅ godt ut. Veldig glad i indisk, og kanskje særlig nanbrød. Får se om jeg orker å lage selv en dag, kanskje i ferien. Takk for tips :flower

Bali kyllinggryte :D

Kyllingnuggets og fries, fordi jeg ikke orker lage noe annet :hilarious:

Blir nakkekoteletter, soppstuing og stekte parmesanpoteter her:happy: Første ordentlige måltid på over 1 uke pga. sykdom.
Fikk syyykt lyst på soppstuing :nailbiting::hilarious:

Ble loff med smør til meg og kyllingsalat til resten , frista ikke med kyllingsalat likevel :p

I dag grillet vi asparges, maiskolber, fersk sopp med mais og rødløk blanding, og grillribber :D Barna spiste pølse i brød

Lasagne med masse ferske urter fra hagen og grove hvitløksbaguetter.

I dag har vi spist baconsurret indrefilet av svin med ovnsbakte poteter, salat og oliven. Jeg har så dilla på oliven! Likte det ikke engang før jeg ble gravid med førstemann.

Toro gryterett, med salat, gjør det enkelt på hytta:cool:

Pannekaker i dag, grilling i morgen med egendyrka salat og agurk som noe av tilbehøret (og urter på potetene i folie). Blir enda gøyere med egendyrka poteter om litt over en måned :)

Pannekaker i dag, grilling i morgen med egendyrka salat og agurk som noe av tilbehøret (og urter på potetene i folie). Blir enda gøyere med egendyrka poteter om litt over en måned :)
Nam :)
Hentet dere også sånn bøtte på Felleskjøpet for et par mnd siden ?:)

Vi grilla igår, idag tror jeg det må bli noe fisk av et eller annnet slag.

Back
Topp