I dag blir det kald tomatsuppe. Spent på det for aldri spist kald før, men fant oppskrift på nett. Det het noe jeg har glemt navnet på 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh digg, det blir det her i morgenNachos![]()
Gazpacho? Håper den ble godI dag blir det kald tomatsuppe. Spent på det for aldri spist kald før, men fant oppskrift på nett. Det het noe jeg har glemt navnet på![]()
JaGazpacho? Håper den ble god![]()
Lukta gress, følte meg supersunn
Men ble godFikk så lyst på parmesanpoteter etter å ha lest innlegget ditt. Hadde ikke parmesanost, men ble potetbåter med vanlig gulost istedenfor. HeheBlir nakkekoteletter, soppstuing og stekte parmesanpoteter herFørste ordentlige måltid på over 1 uke pga. sykdom.
Høres utrolig godt ut!I dag ble det skikkelig hjemmelaget indiskToor dal, (linse karri) med kylling og nanbrød, alt lagd fra grunnen. Skikkelig godt, men nå er jeg suuuuper oppblåst
![]()
Herlig, var sikkert godt me gulost og?Fikk så lyst på parmesanpoteter etter å ha lest innlegget ditt. Hadde ikke parmesanost, men ble potetbåter med vanlig gulost istedenfor. Hehe

Ikke helt det samme kanskje, men godtHerlig, var sikkert godt me gulost og?