Hva skal du ha til middag? Middagsinspirasjo

Idag skal vi ha en gryterett med storfekjøtt jeg fant på melk.no. Kjøper kjøtt lokalt og får ny ladning i juni så må få spist opp det vi har :)
Er så glad for at jeg laget den igår så den skulle være klar etter jobb. Hjemme fra seinvakt nå og er helt gåen i ryggen.
 
Stekt karbonadedeig, salat, guac og litt søtpotet fries her i dag. I morgen tenker jeg å prøve meg på bifftaco med hjemmelaget fullkornstortillalefser.
 
Dagens ble linsegryte med red curry og spinat. Skikkelig digg, selv om jeg doblet mengden red curry og hadde en god spiseskje med sambal olek i for ekstra futt. Nok til rester til i morgen!
 
Burgere!

Tenker å lage fullkornsbrød og så får sambo velge hvilken type burger han vil ha. Kjøpte en bunch ulike på coop før helgen.
 
Byttet om kvelds og middag i dag, så ble havrevafler til middag og nå en resteburger i hjemmelaget burgerbrød med guacamole og stekt egg på toppen :)
 
Byttet om kvelds og middag i dag, så ble havrevafler til middag og nå en resteburger i hjemmelaget burgerbrød med guacamole og stekt egg på toppen :)

Jeg elsker frokost til middag! Vi har av og til full engelsk frokost til middag med egg, bacon, bønner og toast. Namnam!
 
Fiskegrategn og potet. Ikke det mest spennende, men barnet jeg har fra før er veldig begeistret for husmannskost:p
 
Ble wokede grønnsaker med ris og teriyakisaus idag. Igår hadde vi pastagrateng. Begge vegetariske.
 
Planen i dag er lasagne!
 
Her tror jeg det blir pasta med kjøttsaus, må bare en kjapp tur på butikken først

Først to dager etter å ha sagt jeg skal ha pasta ble det faktisk pasta :woot: Blodsukkermålingen var fin og fy søren så godt det var å spise noe jeg har vært litt "redd" for å spise i noen uker.
 
Back
Topp