Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut. Har du en Oppskrift?Gratinert Kylling i crème fraiche saus med ris og salat.
Stek kylling i strimler eller biter med ønsket krydder(vi bruker tandoori krydder fra Hindu). Ta i en ildfast form. Bland inn crème fraiche og evt litt fløte til du får ønsket konsistens og mengde saus. Strø litt ost på toppen og stek i ovnen til osten er gylden. Serveres med ris og salat. Kan også ha løk, paprika og div andre grønnsaker i sammen med kyllingen.Det hørtes godt ut. Har du en Oppskrift?
Klarte omsider å skrape sammen en firedagersplan som jeg handlet inn til i går:
i morgen får vi besøk og jeg vurderer å lage masse pasta carbonara. Hvis egg er tilbake på butikken da 
Jeg har og cravet burger denne uken, så jeg dro med meg familien på en burger restaurant i nærheten i dag. Er det bursdag så er det bursdagVi skal ha fredagstaco i dag (på lørdagen) fordi noen (meg) fikk akutt lyst på burgerking i gåri morgen får vi besøk og jeg vurderer å lage masse pasta carbonara. Hvis egg er tilbake på butikken da
![]()
Og det fortjener duJeg har og cravet burger denne uken, så jeg dro med meg familien på en burger restaurant i nærheten i dag. Er det bursdag så er det bursdag![]()