Tenkte det var greit å få litt inspirasjon ifht middag
I dag skal vi ha pitapizza med litt diverse toppings
I dag skal vi ha pitapizza med litt diverse toppings
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tacofredag! Tror det blir opprør blant ungdommene om vi har noe annet enn Taco på fredager...![]()
Skikkelighelgemiddag med andre ord!
synes ikke biff er så godt når den må være helt gjennomstekt.. her blir det er hjemmelaget wok i dag.Entrecote er så fettrik at den kan godt gjennomstekes uten å bli tørr..Åå, savner en skikkelig god biffmiddag.. så kjipt at man ikke kan spise det som gravidsynes ikke biff er så godt når den må være helt gjennomstekt.. her blir det er hjemmelaget wok i dag.
Enig. Skosåle er ikke godt å spiseÅå, savner en skikkelig god biffmiddag.. så kjipt at man ikke kan spise det som gravidsynes ikke biff er så godt når den må være helt gjennomstekt.. her blir det er hjemmelaget wok i dag.
Biffen må være medium stekt til megJa, men synes uansett det smaker veldig annerledes. Så da spiser jeg heller noe annet, så får jeg glede meg til en medium stekt biff etter graviditetenEntrecote er så fettrik at den kan godt gjennomstekes uten å bli tørr..
Hehe, enig!!Enig. Skosåle er ikke godt å spiseBiffen må være medium stekt til meg
Joda, men hvis nøden er stor så funker det en gang eller toJa, men synes uansett det smaker veldig annerledes. Så da spiser jeg heller noe annet, så får jeg glede meg til en medium stekt biff etter graviditeten![]()