Hva skal du ha til middag i dag?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Tenkte det var greit å få litt inspirasjon ifht middag :)

I dag skal vi ha pitapizza med litt diverse toppings

Tacofredag! Tror det blir opprør blant ungdommene om vi har noe annet enn Taco på fredager...:woot:

Jeg har kjøpt inn til taco, men jeg er usikker på om det blir det likevel.

Tacofredag! Tror det blir opprør blant ungdommene om vi har noe annet enn Taco på fredager...:woot:

Her er det pappaen som MÅ ha taco på fredag. Akkurat i dag ble det ikke, fordi vi har mye å ordne i kveld, så da blir det flytta til i morgen. Jeg tenkte vi bare kunne droppe det denne uka :P

I dag har vi planlagt biff og kylling (sambo vil ha biff, men jeg spiser ikke det) med fløtegratinerte poteter, aspargesbønner og stekt sjampinjong :hungry: Skikkelighelgemiddag med andre ord!
Vi har ingen spesiell tacodag og kan godt spise taco midt i uka :hilarious:

Åå, savner en skikkelig god biffmiddag.. så kjipt at man ikke kan spise det som gravid :crybaby2synes ikke biff er så godt når den må være helt gjennomstekt.. her blir det er hjemmelaget wok i dag.

Her ble det tapas: Kjøttboller, vårruller, kylling, stekt scorizo, oliven, poteter, foccacia, stekt tomat med feta, salat og ulike sauser...

Nam!!

I morgen blir det pai med skinke og brokkoli :happy119

Åå, savner en skikkelig god biffmiddag.. så kjipt at man ikke kan spise det som gravid :crybaby2synes ikke biff er så godt når den må være helt gjennomstekt.. her blir det er hjemmelaget wok i dag.
Entrecote er så fettrik at den kan godt gjennomstekes uten å bli tørr..

Enig. Skosåle er ikke godt å spise :facepalm: Biffen må være medium stekt til meg

Entrecote er så fettrik at den kan godt gjennomstekes uten å bli tørr..
Ja, men synes uansett det smaker veldig annerledes. Så da spiser jeg heller noe annet, så får jeg glede meg til en medium stekt biff etter graviditeten :D

Ja, men synes uansett det smaker veldig annerledes. Så da spiser jeg heller noe annet, så får jeg glede meg til en medium stekt biff etter graviditeten :D
Joda, men hvis nøden er stor så funker det en gang eller to ;)

Idag skal vi prøve å lage hjemmelaget fiskegrateng :)

Back
Topp