Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Årh digg! Jeg må få lagd opp en stor batch med vårruller snartVårruller med sweet chili saus og stekt ris med grønnsaker

Laks er faktisk sykt enkelt, putter de i airfryeren også hvis jeg har en ork dag kjøper jeg ferdig kokte poteter fra bama som jeg hiver i en ildfast form oljer litt og strør flaksalt over, så har vi tsatziki, noe ovsbakte tomater som jeg hiver inni med potetene, eller friske tomater, agurk og rødløk. Det blir nesten som å koke fjordland. Bruker max 10 min på kjøkkenet.Skjønner ikke hvordan dere har energi til alt detteHer ble det grøt da det var det jeg fikk i meg
I går hadde jeg lys lapskaus, det var faktisk overraskende godt (og ikke minst enkelt å få i seg)![]()
Ingenting er bedre enn hjemmelaget vårruller, nam!! Hadde jeg hatt energi så skulle jeg satt i gangLaks er faktisk sykt enkelt, putter de i airfryeren også hvis jeg har en ork dag kjøper jeg ferdig kokte poteter fra bama som jeg hiver i en ildfast form oljer litt og strør flaksalt over, så har vi tsatziki, noe ovsbakte tomater som jeg hiver inni med potetene, eller friske tomater, agurk og rødløk. Det blir nesten som å koke fjordland. Bruker max 10 min på kjøkkenet.
Vårruller tar litt tid, så det skjer ikke så ofte, men man kan kjøpe ferdige vårruller fra frysedisken.
Laks hørtes ikke så gale ut det heller når du beskriver det sånn
Det hørtes sykt digg ut med creme fraiche til dette! Det må vi prøve. Hvor mye fløte har du oppi av hver av dem?Spagetti og kjøttdeigsaus. Hakka tomater, løk, champignon, fløte og crème fraishe![]()
Jeg måler ingenting, en dæsj av det og en skvett av det og smaker meg tilDet hørtes sykt digg ut med creme fraiche til dette! Det må vi prøve. Hvor mye fløte har du oppi av hver av dem?
Har grønnsaksbuljong eller kjøttbuljong også oppi, samt hvitløk og bønner av og til. Elsker mye smak. Jeg har kanskje ca 2dl creme fraiche til, men tar som regel en dæsj ekstra crème fraiche på tallerkenen når maten er servert