Hva skal du ha til middag i dag?

Idag blir det noe så enkelt (men så godt!) som fiskekaker og makaronistuing:)

I dag ble det ovnsstekt laks med pannestekt spisskål og urtesaus (ungene spiste også ris til).

Seibiff med stekt løk, poteter og gulrot.

Pusher denne litt opp da jeg har skikkelig behov for inspirasjon om dagen!

I dag hadde vi stekt laks med poteter og grønnsaker :happy:

Skjønner ikke hvordan dere har energi til alt detteo_O Her ble det grøt da det var det jeg fikk i meg:smiley-ashamed004

I går hadde jeg lys lapskaus, det var faktisk overraskende godt (og ikke minst enkelt å få i seg):happy:

Skjønner ikke hvordan dere har energi til alt detteo_O Her ble det grøt da det var det jeg fikk i meg:smiley-ashamed004

I går hadde jeg lys lapskaus, det var faktisk overraskende godt (og ikke minst enkelt å få i seg):happy:
Laks er faktisk sykt enkelt, putter de i airfryeren også hvis jeg har en ork dag kjøper jeg ferdig kokte poteter fra bama som jeg hiver i en ildfast form oljer litt og strør flaksalt over, så har vi tsatziki, noe ovsbakte tomater som jeg hiver inni med potetene, eller friske tomater, agurk og rødløk. Det blir nesten som å koke fjordland. Bruker max 10 min på kjøkkenet.

Vårruller tar litt tid, så det skjer ikke så ofte, men man kan kjøpe ferdige vårruller fra frysedisken.

Laks er faktisk sykt enkelt, putter de i airfryeren også hvis jeg har en ork dag kjøper jeg ferdig kokte poteter fra bama som jeg hiver i en ildfast form oljer litt og strør flaksalt over, så har vi tsatziki, noe ovsbakte tomater som jeg hiver inni med potetene, eller friske tomater, agurk og rødløk. Det blir nesten som å koke fjordland. Bruker max 10 min på kjøkkenet.

Vårruller tar litt tid, så det skjer ikke så ofte, men man kan kjøpe ferdige vårruller fra frysedisken.
Ingenting er bedre enn hjemmelaget vårruller, nam!! Hadde jeg hatt energi så skulle jeg satt i gang:love7 Laks hørtes ikke så gale ut det heller når du beskriver det sånn:happy:

Spagetti og kjøttdeigsaus. Hakka tomater, løk, champignon, fløte og crème fraishe :p

Vi hadde rester av hønsefrikassé fra helgen, nesten enda bedre nå enn da ☺️ I går var det stekt laks med grønnsaker og ris.

Det hørtes sykt digg ut med creme fraiche til dette! Det må vi prøve. Hvor mye fløte har du oppi av hver av dem?
Jeg måler ingenting, en dæsj av det og en skvett av det og smaker meg til :laughing002 Har grønnsaksbuljong eller kjøttbuljong også oppi, samt hvitløk og bønner av og til. Elsker mye smak. Jeg har kanskje ca 2dl creme fraiche til, men tar som regel en dæsj ekstra crème fraiche på tallerkenen når maten er servert :laughing002

Back
Topp