Hva skal du ha til middag i dag ?

Helstekt kalkun med druesalat, brødstuffing, hasselbackpoteter, fløtesaus, og grønnsaker. :woot:

Og til dessert blir det en frisk og syrlig ostekake med friske bær. :joyful:
 
Rester fra middagen i går.
Kalkun og Islandsk glassert svinekam..

Eller. De andre skal spise dette. Jeg skal spise moste poteter med saus eller suppe..
 
Havregrøt med masse kanel og blåbær på :)
 
I dag ble det taco med ekstra sterk salsa, jalapeños, og ananas. :hilarious:
I morgen blir det chili con carne med litt ekstra piff :hilarious:
 
Hjemmelagd pizza med tjukk 80-talls bunn:p
Ble intet mindre enn 3 store langpanner, så vi har middag hele helga:D

Sjokolade, klementiner og mandler til dessert når barna har lagt seg;)
 
I dag ble det en stor salat med reker siden kun var meg :rolleyes:
 
I dag blir det taco.

Skulle egentlig hatt det i går. Men mannen måtte på legevakta i løpet av arbeidsdagen. Å kom hjem seende ut som en pirat. Så det ble litt sent i går
 
Ribbe fra egen gris og hjemmelaget surkål :) Ble ikke så mye julemat i jula så da var det fint å kose seg litt i dag! Ble selvsagt altfor mett:shy:
 
Ribbe fra egen gris og hjemmelaget surkål :) Ble ikke så mye julemat i jula så da var det fint å kose seg litt i dag! Ble selvsagt altfor mett:shy:
Jeg har lyst på ribbemiddag jeg også! orket jo knapt og spise de siste ukene. Å nyttårsaften hadde jeg betennelse i bukspyttkjertelen. Så da var det bare flytende føde på meg. Kjedelig middag den dagen :hilarious:
 
Kjøttkaker av elg med sopp og brokkoli :happy:
 
Jeg har lyst på ribbemiddag jeg også! orket jo knapt og spise de siste ukene. Å nyttårsaften hadde jeg betennelse i bukspyttkjertelen. Så da var det bare flytende føde på meg. Kjedelig middag den dagen :hilarious:
Da høres det ut som du bør ha en ribbemiddag snart :)
 
En feit og digg hamburgertallerken!
 
Våkna på sofaen i det mann og barn kom hjem fra jobb og barnehage, så det ble bare tomatsuppe og omelett.
 
Back
Topp