Hva skal du ha til middag i dag?

Tipsetråd? Kjenner jeg er veldig matlei og har vanskelig for å finne på sunn mat for tiden!!
Hva skal du ha til middag i dag?

Kjøttpudding med poteter, gulerøtter og purre.. og saus laget på kraften til purren og gulerøttene. Namnam:)
 
Vi hadde grandis i dag:hilarious: det var digg og kjapt det!  :happy:
 
Vi har alltid fisk på mandager, så i dag ble det kokt torsk med bacon, smør, poteter, gulrot og søtpotet:) alle 4 likte det godt:)
 
Nå blir jeg sulten igjen.
Endte med laks og potetskiver i folie her. :)
 
Namm ! Masse gode forslag her!
I morgen blir det hotellmiddag,så slipper å tenke på det da, men vurderer å lage blomkålsuppe fra bunnen av når jeg kommer hjem:)
 
Nemlig.
Litt vrient når matlyst og nese endrer seg hele tiden. Det som fristet isted er ikke nøvendigvis det som frister innen det er ferdig.
Ja, litt vrient. :p Kvalmen kommer rundt middagstider her, så det er også et problem. Fikk i meg maten dog, så fornøyd med det. :)

I dag blir det endelig ribbe, men nå har jeg egentlig ikke lyst på det lenger. :p Håper det snur, for vi er ganske blakke ut uka og burde egentlig ikke kjøpe inn mer enn absolutt nødvendig.
 
Veldig lite mat frister. Heldigvis er d stortsett mannen som lager middagen så da klarer jeg og spise litt. I dag blir d middagspølse med søtpotetstappe til og grønnsaker. I morgen kyllingwok og på torsdag blir d spagetti og kjøttdeig med hjemmelaga tomatsaus.
 
Veldig lite mat frister. Heldigvis er d stortsett mannen som lager middagen så da klarer jeg og spise litt. I dag blir d middagspølse med søtpotetstappe til og grønnsaker. I morgen kyllingwok og på torsdag blir d spagetti og kjøttdeig med hjemmelaga tomatsaus.
Oj så flink dere er å lage ukesmenyer!!
 
Oj så flink dere er å lage ukesmenyer!!
Vi prøver og lage for en uke av gangen. Både for å handle minst mulig og for at d er lettere når man har en plan i stede for å stå vær dag og lure. Så på Søndager pleier vi og bestemme to middager vær og bli enige om lørdags middagen som stortsett er taco
 
Samboeren skal lage wok med nudler og kyllingfilet senere når jeg orker spise. Han må lage all maten, fordi jeg klarer ikke tanken på rå kylling, eller andre råvarer forsåvidt...
 
Vi hadde pannekaker med bacon, det var helt fantastisk! :D
 
Kylling i sursøtsaus og ris:)
 
Hjemmelagd/GodtLevert hamburger med salat, ananas og søtpotet.
 
Back
Topp