Hva skal du ha til middag i dag?

Karmel8

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Tipsetråd? Kjenner jeg er veldig matlei og har vanskelig for å finne på sunn mat for tiden!!
Hva skal du ha til middag i dag?
 
Blir chilli con carne her. Kroppen min trenger masse grønnsaker nå. Har mye lettere for å bli oppblåst.
 
Godt spørsmål. Får se hva godtlevert leverer idag og hva som frister/jeg orker å lage utpå dagen...
 
Godt spørsmål. Får se hva godtlevert leverer idag og hva som frister/jeg orker å lage utpå dagen...
Aj! Da er det litt lettere! Jeg vurderer også det,men reiser ganske mye i jobb så det passer aldri. Kanskje i permisjonstiden?
 
Jeg liker at jeg kan veksle mellom menyer, antall middager og porsjoner og pause levering alt ettersom hva som passer. Her har man også mulighet mellom tre forskjellige leveringstidspunkter (en på søndag, to på mandag) samt at jeg har hørt at de kjører ut op tirsdag om det er problemer med logistikken på mandag.
Bruker ikke godtlevert hver uke og veksler utifra menyen hva som frister/passer.
 
Pølse og pommes frites med salat i dag. Orker ikke tenke mer på det. :p
 
Blir nok taco, er så kvalm, då da får jeg ihvertfall spise grønnsakene og jeg ikke orker tacokrydret kjøttdeig.
 
Har sykt lyst på ribbe, men rekker ikke å lage det i dag så da får det vente til i morgen. :) Tenker at det kanskje blir løvstek og pommes frites med bearnaise saus i dag, men er usikker på om jeg har lyst på det lenger. Fristet veldig i sta. :p
 
Har sykt lyst på ribbe, men rekker ikke å lage det i dag så da får det vente til i morgen. :) Tenker at det kanskje blir løvstek og pommes frites med bearnaise saus i dag, men er usikker på om jeg har lyst på det lenger. Fristet veldig i sta. :p
Nemlig.
Litt vrient når matlyst og nese endrer seg hele tiden. Det som fristet isted er ikke nøvendigvis det som frister innen det er ferdig.
 
Godtlevert har tabbet seg ut på leveringen - igjen. Langt ifra første gangen, men fascinerende nok har det kun vært problemer i 2016 og jeg har brukt dem tilogfra siden 2014...
Så da må jeg finne på noe annet til middag og som det pleier å være om dagen - ingenting frister! Har maks en halvtime før jeg må sette igang...
 
Blir fiskegrateng her! Har faktisk litt lyst på det til og med, og det er ikke dårlig i disse dager :rolleyes:
 
Kylling og pasta med pesto.
 
Back
Topp