Hva skal du gi moren din til jul?

Hun får bukser, bluser, 2 bher, ulltrøye, ullbukse, vintersko og et gavekort pluss hjemmelagde gaver fra ungene og et innrammet bhg bilde av ungene. Hun ønsket seg klær. Søskene mine gir en del penger.
 
Hun får en vin som i utgangspunktet bare selges på polet her hvor vi bor (800 km fra dem), og bilde av ungene.
Også får hun og pappa kinobilletter.
 
Hårprodukter[emoji4]
 
Fotokalender og et ullsett til nå, kanskje noe som mini lager også. :)
 
Jeg har ikke mamma, men svigermor får fotokalender hvert år, og så pleier vi alltid å kjøpe en ting til. I år tror jeg det blir noe pent ullundertøy. Tidligere har hun blant annet fått gavekort/billetter til konsert, teaterstykker o.l. og klassiske gaver som hansker og skjerf. Kunst synes jeg også kan være en fin gave som finnes i alle prisklasser.
 
Her gir vi felles til foreldrene våre, altså mamma og stefar får en felles osv.. i år får de sengesett og pledd. Og BHG-bilde fra mini :) svigers får dørskilt og det samme av mini.

Samme her:). De ønsket seg ikke noe særlig, ville heller at vi brukte pengene på noe til oss selv. Men har kjøpt kalender med bilde av ungene (vet mamma har pratet om at det ønsker hun seg når hun fikk barnebarn) samt ett lerret med bilde av guttene på;-)
 
Vi gav svigermor abonnement på et hageblad et år og hun er så fornøyd med det at vi får regningen hvert år nå.. ellers så er gavekort ut å spise alltid noe de kan bruke :)
 
Vurderer grytekluter og annet smått kjøkkenutstyr. Av en eller annen grunn har hun ikke det, fant jeg ut. :p
 
Fotobok?
 
Min mor blir veldig glad for produkter til hud og hår(en god shampo/balsam),hårkur ,bodylotion,ansiktskrem osv.Blir bilde av vesla i år og gavekort på en av hennes yndlingsbutikker.Da kan hun få kjøpe seg det hun har lyst på ;)
 
Dette året får hun en lykt og ett litt dyrt duftlys. Neste år når lillemann kommer, vill hunn nokk få ett bildet av barna i krystall glass :)
 
Min mor ønsker seg urtehakker. Og den obligatoriske kalenderen med barnebarna.

Og søren. Vi har glemt å bestille krus med bilde av yngste det har de fått av de andre to...
 
Hun får et knivsett og en syvende sans kalender :)
 
En kurv med:
Fotokalender av barna
Hjemmelagede karameller
Flax lodd
Vin
Noe strikke saker
 
Back
Topp