Hva skal du gi moren din til jul?

P

Persienna

Guest
Jeg sliter litt med å komme på noe til moren min. Hun har alt, trenger ingenting, ønsker seg ingenting. Pris ca 1000 kr. Noen tips?
 
Fotokalender :)
 
Hei,
Hva med ansiktsprodukter? Babor syns jeg er et fint merke. Selv bruker jeg Matis og Decleor - vet min mor brukte disse en periode (hun bytter på litt). Eventuelt Excuviance.

Gavekort på massasje eller ansiktsbehandling.
Gavekort på en hel dag sammen med deg - hvor dere kanskje kan gå på shopping, du spanderer lunsj/middag og eventuelt kino. Dette ga jeg selv til min for et par år siden og hun satte veldig stor pris på det:)
 
I år får hun penger fordi de ønsker seg tilskudd til en reise hun og mannen skal på til neste år.

Vanligvis gir jeg henne hobbyutstyr.
Ellers ville jeg gått for treningsutstyr eller turutstyr, klær eller sko eller noe, eller gavekort på spa.
 
Her får ho "reisepenger". Dem sparer til USA tur, så da synes vi det passer fint :)
 
Her er fotokalender fast hvert år (mest fordi vi bor så langt fra hverandre at foreldrene mine synes det er koselig å ha). Med barnebarn på vei blir det jo enda mer relevant :p

Men sender i tillegg litt småting, gjerne fotoprodukter det og eller noe typisk norsk da de bor i utlandet. :happy:
 
Mine ble veldig glad for fotokalender med bilder av lille og vil ha det hvert år nå. Jeg skal gi bestikk til henne i år :)
 
Her kjøpte vi frukt og sopptørker :p

Men en goodiebag av noe slag? Diverse forbruksvarer som er hyggelige å få..?
 
Gavekort på Big Horn sammen med pappa da.
Og ett fat av ett nytt servise hu samler på.
Pluss fra barna en bildekalender.
 
Her kjøpte vi frukt og sopptørker :p

Men en goodiebag av noe slag? Diverse forbruksvarer som er hyggelige å få..?

Jeg leker med tanken på å gi pappa en kurv med zalo, dusjsåpe, tørkepapir, batterier og sånt :p man er veeeeldig pragmatisk i forhold til gaver. :D
 
Hu far hjemmelaget vinkasse med to hull i til å ha vin liggende, hvis man snur på den så kan den blir til 4 vin. Hånd avtrykk fra begge barna I trolldeig og hjemmelaget marsipan kuler med sjokolade i glass som jentungen har malt. Dette får også svigers.
 
Operabilletter, en bok hun ønska seg og et stort gavesett med bodyskrub, bodybutter osv fra Rituals. Ooog en kopp med Verdens beste bestemor, for å avsløre graviditeten :)
 
Jeg leker med tanken på å gi pappa en kurv med zalo, dusjsåpe, tørkepapir, batterier og sånt :p man er veeeeldig pragmatisk i forhold til gaver. :D


Vanvittig praktisk da! :p
 
Vanvittig praktisk da! :p


Ja herrefred, og jeg er vel litt lik pappa der, gir ikke folk gaver uten at jeg vet det er noe som kan brukes opp eller spises opp eller som de trenger/ønsker seg. Og er helt åpen for at en gave kan gis videre eller byttes. Det viktigste er at den gir mottakeren noe, vil ikke gi gaver som støver ned i et skap eller man setter fram bare fordi man føler at man må.
 
Jeg og kusinen min har spleisa på gave til mamma og tante.

De får en weekend tur på farris bad :)
 
Back
Topp