Hva skal ditt barn hete? :)

Snuppa mi skal hete Tiili Aurora

Takk :)

Litt i tvil, men Amy blir første fornavn. Mellomnavn blir Noelle, Nicole eller Melody.

Tvilling jenta vår skal enten hete Ada eller Olivia (eller Ada Olivia ;) ). Gutten er vi mindre sikkre på men Felix og William er de navnene vi så langt liker best :)

Har vore skråsikker på Amalie/Emilie ganske lenge no, men har plutselig blitt litt svak for Malene og Maria/Marie og.. Spørs om eg får overtalt sambo til nytt navn ;)

Vi har tenkt på Mathea. Men fann ut hin dagen at min gamle bestevenn (vi var veldig nære) har døpt gutten sin. Om han heite Mathias, så vil eg ikkje ha Mathea. Vi har begge to gutt på 2 år som heiter Nicolas :) Elles er eg veldig svak for Ella, men det likte ikkje mannen :/
Hadde vi fått gutt hadde det blitt Oskar Mathias (Oskar ikkje Åskar i uttale).

Aner ikke. Synes det blir mer og mer vanskelig... Vi har noen som vi liker, noen vi liker begge to, noen en av oss liker... vi er på jakt etter såkalte "sterke" navn og de står ofte godt for seg selv... men vi vil gjerne ha dobbeltnavn hvor navn nr to skal starte på L. Både jeg og mannen har det. Så vil vi ikke ha navn som er "oppbrukt" eller de mest populære, helst ikke inneholde æ/ø/å siden dette ikke er veeeldig lett å uttale i utlandet. Satser på at vi finner noe når mini er ute, og vi vet kjønnet... og før de berømmelige 6mnd er gått før staten velger navn..

Har navn klart, men vil gjerne holde det for meg selv :) Er et slektsnavn!

Emely <3

Hvis det blir ei jente blir det nok Olivia her, usikker på guttenavn men holder en knapp på Vemund eller Vetle :)

Har ikke navn til mini enda, men har begynt å skrive ned navn jeg liker. Så får far se over listen og finne ut hva han liker av de. Det vi gjorde sist og det funket veldig bra.

Har ingen aning, men liker Max veldig godt. Vi er ute etter navn som høres likt ut på mange språk, særlig norsk, engelsk, spansk og fransk. Så det begrenser seg veldig.

Fra mobil enhet

Back
Topp