Hva skal ditt barn hete? :)

Her blir det Ella og Sophie :)

Tror det blir Felix :)

Vi har det klart, men holder det litt hemmelig enda...men gleder meg til å dele det med dere ❤️ Jentenavn ja :-)

Her fikk barnet navn i gårkveld. Har lurt lenge. Har hatt fornavn klart, ble usikker når vi møtte han, men et mellomnavn dukket opp og da ble det Birk + mellomnavn og vårt etternavn. Mellomnavnet er morfars navn men sier også noe om mannens opphav. Mannens forslag så jeg er i grunn nøgd :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi vurderer per nå to navn, d ene er fra fars familie og d andre er Matheo. Er spent på.om d er en liten gutt i magen som passer til ett av disse navnene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir helt sikkert et navn som ikke er på populær-toppen. Men vi klarer ikke bli enige om etternavn! Jeg syns han skal få mitt navn som er et slektsnavn som ellers vil dø ut. Jeg heter også det selv om jeg er gift. Min mann har et "-sen"-navn som jeg syns er lite spesielt.
Uten å bli enige om etternavn kommer vi ikke langt med fornavn heller :(

Her står det mellom flere alternativer.. Rikke, Maiken, Una, Synne, Sanna.. Tror vi blir enige når det nærmer seg :-) Viktig at det låter fint på flere dialekter, og passer til dobbelt-etternavn.

Her har vi ikke helt bestemt oss enda, men jeg liker Felix godt:) Vet enda ikke kjønnet og er 25+3 i dag.Ny UL etter uke 30, så blir spennende.

Back
Topp