Caressa Elsker forumet Oktobermirakler 2013 20 Aug 2013 #41 VL skrev: Har en liten julian Klikk for å utvide … Samme som guttungen min det Artig, sjeldent å se flere som har det navnet, aldri møtt noen. Men det begynner kanskje å bli vanlig? Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
VL skrev: Har en liten julian Klikk for å utvide … Samme som guttungen min det Artig, sjeldent å se flere som har det navnet, aldri møtt noen. Men det begynner kanskje å bli vanlig? Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
VL Glad i forumet 21 Aug 2013 #42 Caressa skrev: Samme som guttungen min det Artig, sjeldent å se flere som har det navnet, aldri møtt noen. Men det begynner kanskje å bli vanlig? Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hmm kjenner noen etterhvert!
Caressa skrev: Samme som guttungen min det Artig, sjeldent å se flere som har det navnet, aldri møtt noen. Men det begynner kanskje å bli vanlig? Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hmm kjenner noen etterhvert!
Caressa Elsker forumet Oktobermirakler 2013 21 Aug 2013 #43 VL skrev: Hmm kjenner noen etterhvert! Klikk for å utvide … Ja har sett det inne på BV her noen ganger. Fineste navnet Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
VL skrev: Hmm kjenner noen etterhvert! Klikk for å utvide … Ja har sett det inne på BV her noen ganger. Fineste navnet Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app