Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her heter storebror Guttorm og lillebror skal hete Trygve Begge er oppkalt etter hver sin nordnorske oldefar, en på fars side og en på mors side Synes navnene er solide, norske og enkle, samt er ikke på poppis-listene. De skal også bare ha sin fars etternavn og ingen mellomnavn Både fornavn og etternavn er uten æ-ø-å og de trenger ikke stave navnene sine for å få dem riktig.
En gutt i forrige barselsgruppe heter Sverre, noe jeg også liker godt. Om vi hadde fått guttetvillinger skulle nestemann blitt en Bjarne, men det er vel egentlig for litt spesielt intresserte (dette navnet betyr noe for oss)
Ikke for å fornærme noen, men jeg får helt spader av slike doble, moderne, tilgjorde fornavn (med -ch og -x feks) sammen med lange, doble, ikke godt klangende etternavn (spesielt de som lar barna sine få to stykk -sen etternavn, type Kristiansen-Nilsen )
Her blir det Tobias
Godt å se det er flere som sliter hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig! William, Matheo, Phillip, Olander, Liam, Isak har vært på min liste. Jeg har også lyst å ha Mardon som mellom navn, da det var det min far het, så skulle gjerne ha passet til det å.. nei, godt det ennå er litt tid!
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app