Hva skal din gutt hete??

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Evnt. dere som har gutter fra før av, hva heter de? OG til dere andre - forslag mottas med TAKK ;) Vi har finner ikke navn til lillebror i magen - trenger sårt tips :)

Han blir vel hetende lillebror... Her kommer vi ingen vei i navnediskusjonen i alle fall! :P

Hvilken sjanger av navn liker dere da?

he
Han blir vel hetende lillebror... Her kommer vi ingen vei i navnediskusjonen i alle fall! :p

Hvilken sjanger av navn liker dere da?
hehe er det vi også frykter, at det blir en "lillebror"... :p liker gode, norske navn, helst ikke topp 10 og ikke dobbel navn.. :)

he

hehe er det vi også frykter, at det blir en "lillebror"... :p liker gode, norske navn, helst ikke topp 10 og ikke dobbel navn.. :)

Aksel er veldig fint, synes jeg da. Men det nærmer seg vel kanskje topplisten nå? Synes jeg har hørt om så mange små som heter det. Kunne vært aktuelt for oss å bruke det, men en kollega av samboeren har nettopp kalt gutten sin det og da blir det litt oppbrukt for meg :P

Jeg er egentlig veldig glad i norrøne navn, og har tenkt litt på Odin, Balder, Trym osv, men har som sagt ikke blitt enige :P

Vi trenger også litt tips til guttenavn! :)

Foreløpig har vi disse navnene på diskusjonslista vår: Petter, Johan og Alfred.

Aksel er veldig fint, synes jeg da. Men det nærmer seg vel kanskje topplisten nå? Synes jeg har hørt om så mange små som heter det. Kunne vært aktuelt for oss å bruke det, men en kollega av samboeren har nettopp kalt gutten sin det og da blir det litt oppbrukt for meg :p

Jeg er egentlig veldig glad i norrøne navn, og har tenkt litt på Odin, Balder, Trym osv, men har som sagt ikke blitt enige :p
Aksel tror jeg er på vei opp ja, har flere bekjente som har brukt det så det er ikke aktuelt da.. Liker og norrøne navn, men passer ikke med de vi har fra før.. :p at det skulle være SÅ vanskelig å finne et navn for 3 gang, hadde jeg ikke trodd :p håper vi kan komme med litt inspo til hverandre her da :)

Vi har lurt på Sander, Vegard eller Jakob.... Kristian syns jeg og er fint, men for likt storebror - kristoffer...

Vi har ikke begynt å diskutere ennå.... erfaringsmessig så er ikke mannen klar til å diskutere navn før helt på slutten.

Har vært gjennom guttenavn to ganger før, og vi står vel like langt fra hverandre som vanlig tenker jeg. Blir nok et kompromiss vi begge kan leve med tenker jeg.

Aksel tror jeg er på vei opp ja, har flere bekjente som har brukt det så det er ikke aktuelt da.. Liker og norrøne navn, men passer ikke med de vi har fra før.. :p at det skulle være SÅ vanskelig å finne et navn for 3 gang, hadde jeg ikke trodd :p håper vi kan komme med litt inspo til hverandre her da :)

Vi har lurt på Sander, Vegard eller Jakob.... Kristian syns jeg og er fint, men for likt storebror - kristoffer...

Vi slet med å finne navn sist også. Hun var vel nærmere to uker gammel før hun fikk navn. Vi var altfor komfortable med å kalle henne mini :P Håper at det kan gå litt raskere denne gangen. Vi er jo sånn sett mer enige om hvilken type navn vi vil ha denne gangen, så håper det går i orden rimelig raskt etter fødsel :)

Vi har ikke bestemt oss, men navnene som står som favoritter er vel Leoh og Emil :) vil ha noe som passer til navnene til storesøstrene Emira og Liana :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har en Rasmus fra før, men denne gangen er vi helt blanke på guttenavn og jentenavn.

her i huset har vi en nydelig gutt som heter Robert :-) ellers er jeg veldig glad i Julian, Jonas, Benjamin, Daniel, William, Mathias og Aleksander :-) tror det egentlig er noen flere, men som jeg ikke kommer på akkurat nå i farten :-)

Sander er jo kjempefint:) syns kristian passer og jeg! Hva med Leander, jonas, benjamin, theo, elias, markus/marcus, morten, dennis?

Vi har ikke bestemt oss, og kommer ikke til å gjøre det før etter fødselen.. Men på lista vår står blant annet Caspian, Tobias, Jonathan, Theodor og Markus :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: M+H
Får jo jente, men hadde det blitt gutt, så synes jeg Daniel og William er nydelige navn! :)
Spennende, men vanskelig å velge navn. Vi har egentlig sagt det samme navnet i 2 mnd nå, og har ingen andre forslag, men syns det er vanskelig å si at "det er DET det blir".

Her har vi Isak Emelius ;)
Og hadde lille i magen vært gutt hadde det nåkk muligens blitt Jakob Kornelius!

Hadde vi fått en gutt nå, så hadde det nok blitt Adrian eller Ask. Ganske "norske" navn, men ingen av de på topplisten.
Var mer enige om guttenavn enn jentenavn, nå sliter vi - begge har hver sin favoritt i jentenavn :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp