Evnt. dere som har gutter fra før av, hva heter de? OG til dere andre - forslag mottas med TAKK Vi har finner ikke navn til lillebror i magen - trenger sårt tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe er det vi også frykter, at det blir en "lillebror"... liker gode, norske navn, helst ikke topp 10 og ikke dobbel navn..Han blir vel hetende lillebror... Her kommer vi ingen vei i navnediskusjonen i alle fall!
Hvilken sjanger av navn liker dere da?
he
hehe er det vi også frykter, at det blir en "lillebror"... liker gode, norske navn, helst ikke topp 10 og ikke dobbel navn..
Aksel tror jeg er på vei opp ja, har flere bekjente som har brukt det så det er ikke aktuelt da.. Liker og norrøne navn, men passer ikke med de vi har fra før.. at det skulle være SÅ vanskelig å finne et navn for 3 gang, hadde jeg ikke trodd håper vi kan komme med litt inspo til hverandre her daAksel er veldig fint, synes jeg da. Men det nærmer seg vel kanskje topplisten nå? Synes jeg har hørt om så mange små som heter det. Kunne vært aktuelt for oss å bruke det, men en kollega av samboeren har nettopp kalt gutten sin det og da blir det litt oppbrukt for meg
Jeg er egentlig veldig glad i norrøne navn, og har tenkt litt på Odin, Balder, Trym osv, men har som sagt ikke blitt enige
Aksel tror jeg er på vei opp ja, har flere bekjente som har brukt det så det er ikke aktuelt da.. Liker og norrøne navn, men passer ikke med de vi har fra før.. at det skulle være SÅ vanskelig å finne et navn for 3 gang, hadde jeg ikke trodd håper vi kan komme med litt inspo til hverandre her da
Vi har lurt på Sander, Vegard eller Jakob.... Kristian syns jeg og er fint, men for likt storebror - kristoffer...