Hva skal dere spise til middag idag ?

Her hadde vi kjøttdeig og spagetti :p
 
i dag ble det stekt ørretfilet med tagliatelle og en creme fraiche og soyasaus som var overraskende yummmmm :D
og bønner fra hagen til mamma og pappa :)
 
ImageUploadedByBV Forum1407264147.530326.jpg eneste jeg får i meg om dagen, da lvalmen har tatt seg opp igjen.. Så middag idag var fine baguetter med eplebåter på :)


❤️25.1.15❤️
 
Jeg kan inspirere med fiskeboller i hvit saus med pottis og gulrøtter. Er du i det kreative hjørnet kan et karristrø gjør susen.

Ja, huff! Dessverre skal vi ha det til middag snart. Men alt jeg drømmer om er sprø, saftige vårruller. Gubben holder på å bli gal av all thai-mat snakket min :p
 
I dag hadde vi så kjedelig som grøt til middag :p

I morgen blir det kålrullet :D :p Eller kålruletter som det heter.
Farse i sommer/hodekål. Nam nam. Med poteter og hvitsaus til :D Kommer til ha fise kamp her i huset :p
 
I dag hadde vi så kjedelig som grøt til middag :p

I morgen blir det kålrullet :D :p Eller kålruletter som det heter.
Farse i sommer/hodekål. Nam nam. Med poteter og hvitsaus til :D Kommer til ha fise kamp her i huset :p
Grøt!! Det fikk jeg lyst på! Det spiser jeg jo bare til jul.. må lage grøt!! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde terteskjell i dag. Veldig godt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Grøt!! Det fikk jeg lyst på! Det spiser jeg jo bare til jul.. må lage grøt!! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn egentlig vi også, men jentene har blitt så glad i det at de får når virkelig har lyst på det. Og så enkelt å lage :p


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️
 
Pølsegrateng med makaroni og hvit saus.

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Idag var vi invitert bort til svigermor og skulle få middag der :) Derfor måtte jeg hjemom å bytte bukse først (xP), siden hun hadde laga hjemmelaget kjøttkaker, hun lager verdens beste! Jeg spiser meg dårlig på de ❤️


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
 
Hjemmelaga fiskegrateng med laks :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
I dag blir da lasagne og salat!:) merke eg og slite litt me inspirasjonen om dagen so blir mykje da samma.. Leeeeiii.. :p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Idag blir det vel resturant mat av noe slag. Jobber dag i butikk og kveld i resturant, så får mat der! ;) pomfri og burger frister!!
 
Vi ska på gamiliemiddag å der serverer de hellgrillet lam med tilbehør. Jeg skal spise pølser :p
Liker ikke får
 
Hjemmelaget pizza tenker jeg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp