Hva skal dere på 17.Mai?

Tog, is og sikkert en tur på hallen..:) jeg har blitt veldig glad i 17 mai etter at vi fikk barn og bare må ut å feire!

Skal gå sammen med min datter i barnehagetoget, spise lunsj på cafe, og så skal jeg på jobb fra kl14.30 :P

Skal gå i barnetog med barna og så blir det en tur på skolen deres for is og lek :-) Middag med familien senere på dagen, og da er det alltid Sodd på 17 mai :D

Tusen takk! Selvsagt den verste nå først, så bare å bli ferdig med den!!!
Skal være lykkelig når den er over!
Det må du! Tenk at det er (forhåpentlig vis) bare denne gangen ;) Jeg jobbet fra tidlig på morgenen men oppgaven og så dro jeg bort på skolen sånn i 3 tiden for å være med jenta mi ;) Så fortsatte jeg igjen etter hun hadde lagt seg ;)

Vi skal være på skolen til ungene. Skal gå i tog der. Etterpå vet jeg ikke helt hva som skjer, mest sannsynlig være med familien min.

Fått beskjed om at jeg ikke får kommet meg ut i år... Har så kraftig bekkenløsning at jeg ikke klarer å gå lenger uten krykker, og da bare vestlig korte avstander... Har fått tak i rullestol da, så kan hende jeg ser på barnetoget, og så feirer resten av dagen hjemme:)

Først ned til sentrum hvor min onkel har invitert på jobben hans (midt på Egertorget). Deretter skal vi til svigers å spise middag.

Hva skal damen på 17.Mai i år? :)

Vi skal på cruise til Kiel :)

Vi er i London! Eller, rett utenfor London. Stakk av fra mas og kjas og støy hjemme. Låner bort huset hjemme, og gjemmer oss her :D Sinnsykt deilig vær her borte. Bare sol og fint vær! I dag skal vi spise ordentlig britisk Sunday Roast på et carvery, siden samboeren min aldri har gjort det før. Håper alle har en fin søndag :D

Vi skal sove ut, antar dette er siste 17.mai vi får gjort det på ei stund :hilarious: Er jo så stas når man har barn og skal ut og feire, i tillegg til at vi neppe får bestemme selv når vi står opp med ny sjef i huset ;) Så blir det 17.mai-lunsj med et vennepar og barna deres. Deretter konkurranser/lek med tante-/onkelbarna våre. Jeg gleder meg :)

Back
Topp