Hva skal dere på 17.Mai?

Ned i byen å spise is og se borgertog, så er det frokost og middag med venner og familie ;-)
 
Vi bor i Oslo, men må nok droppe å se barnetoget i år. Nå er mine barn barnehagebarn, så er ingen krise. Formen er ikke helt bra, men kan hende vi besøker barneskolen her slik at de får lekt litt og spist pølser og is.

Deretter middag med familien :)
 
Vi skal på hyttetur sammen med et vennepar og dattera demmes:D drar fredag el lørdag og blir der til tirsdag 17.. vi gleder oss enormt til dette.. krysser fingrene for fint vær slik at vi kan være mye ute og å grille;)
 
Vi feirer med 17.mai tog sammen med hele bygda fra skolen til sykehjemmet, så er det konkurranser, korpskonsert og is på bygdehuset. Mannen min spiller trommer i korpset, så jeg gleder meg veldig til å høre sangene de har øvd inn! Feirer sammen med klassen til guttungen og svigers :)
 
Vi skal være med i tog og barna får leke og kose seg som 17.mai hør og bør ;-) etter det blir det nok grilling med øvrige familie :)
 
Jeg skal også lese til eksamen, men først etter tog og kaker! ;-) Husk å ta litt pause og lykke til :)
Håper det blir litt kaker/is også! :)
Jobber fullt i tillegg til studiene, så når jeg endelig får en uke å lese på føler jeg at jeg trenger hvert sekund......
Lykke til du også!
 
Fikk på meg bunaden uten problemer, så håper virkelig ikke jeg bare popper himmelsk mye på 14 dager;)
 
Lunsj i byen etter barnetoget, vandre litt, spise is, så er det middag hjemme hos foreldrene mine :)
 
Her blir det å gå i tog sammen med ungene, og så pølser, is og leker på skolen før vi drar hjem for å spise middag og bløtkake. Mulig det kommer familie og spiser sammen med oss, men det er ikke helt bestemt enda.....
 
Jeg og mannen skal på kjærestetur til Riga (1-års bryllupsdag) - storebror skal feire dagen med besteforeldrene sine.
 
Back
Topp