Hva skal dere lese i sommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
Samme her. Kan tidvis klare å sette meg ned en halvtime med "Mamma for første gang" eller andre bøker om baby/fødsel, men skjønnlitteratur klarer jeg ikke å konsentrere meg om akkurat nå. Egentlig skikkelig kjipt, for det begynner å bli litt kjedelig med så mye fritid, så jeg trenger ting å fylle den med.
Ja, det blir straks litt lettere når det er babyrelatert. :) Da jeg var gravid med eldste var jeg sjeleglad for at jeg jobbet med babyer, for da klarte jeg ikke bry meg i det hele tatt med noe som helst annet. :rolleyes: Hadde jeg hatt en kontorjobb hadde det virkelig blitt problemer...

Trenger tips til bøker selv. Liker krim, gjerne triologier, som Jo Nesbø, Jussi Adler-Olsen, Stig Nilsson etc. om noen har :-)

Ja, det blir straks litt lettere når det er babyrelatert. :) Da jeg var gravid med eldste var jeg sjeleglad for at jeg jobbet med babyer, for da klarte jeg ikke bry meg i det hele tatt med noe som helst annet. :rolleyes: Hadde jeg hatt en kontorjobb hadde det virkelig blitt problemer...
Ja, hjelpes, jeg kjente på dette da jeg drev med eksamenslesing. Klarte på ingen måte å bli så engasjert som jeg burde/pleier. Hodet mitt er bare innstilt på baby, tydeligvis. Men jordmor mente det var et bra og riktig tegn da :)

Jeg holder på med Camilla Läckberg nå :) men ellers går det for det meste i engelske bøker, søker opp på goodreads :)

Jeg elsker bøkene til James Patterson og den siste i women's murder club kom ut for ikke så lenge siden så må få leste den :)

Da har jeg lest ferdig Lavendelhagen av Lucinda Riley og når man blir trist fordi boken er slutt, ja da vet man at det er en bra bok. Anbefales virkelig :)

Trenger tips til bøker selv. Liker krim, gjerne triologier, som Jo Nesbø, Jussi Adler-Olsen, Stig Nilsson etc. om noen har :-)

Hva med Kepler? De to siste bøkene er de beste jeg har lest :)
Nå holder jeg på med Jørn Lier Holst,
Kepler er fortsatt best men han skriver bra :)

Har begynt på en bok som heter Sommerfugløya. Fenger lite foreløpig. Men sikkert jeg som tenker på for mye annet rart.

Back
Topp