Hva skal dere lese i sommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
Lurte på om jeg skulle starte på song of ice and fire

Jeg holder på med bokserien Eikegården. Bok Nr. 3 Når jeg har lest den og venter på bok Nr 4 skal jeg lese Bryllupsbiene :-)

Jeg holder på med "beyond sibling rivalry". Veldig god bok, men kanskje ikke akkurat det jeg ville kalt sommerlitteratur.

Å jeg skal lese masse :-) er i ferd med å avslutte Lars Kepplers stalker nå. I bokhyllen venter: balansekunst, vi sees i morgen, stoner, livet tilbake og kvinnen i buret. Hurra for lang ferie!!

Har akkurat starta på enda en bok fra nicholas sparks, denne heter livets veier. Men kjenner at konsentrasjonen ikke er på topp. Så mange tanker i hodet hele tia og har ikke helt ro i kroppen... Går bare rundt å gleder meg og små pakker ut/ordner her hjemme etter flyttinga..

Skal lese Lavendelhagen av Lucinda Riley. Drømmehjertet av Cecilia Samartin og så vil jeg lese Elleve minutter av Paulo Coelho ☺

Har akkurat starta på enda en bok fra nicholas sparks, denne heter livets veier. Men kjenner at konsentrasjonen ikke er på topp. Så mange tanker i hodet hele tia og har ikke helt ro i kroppen... Går bare rundt å gleder meg og små pakker ut/ordner her hjemme etter flyttinga..
Godt å høre at det er flere. Jeg sliter også med konsentrasjonen for tiden, synes av og til det kan være vanskelig å lese eller gjøre andre ting.

Begynte å lese Lavendelhagen av Lucinda Riley. En FANTASTISK bok. Tror jeg har fått meg enda en favorittforfatter. Hun skriver utrolig godt. Anbefales! Nyter at mannen er ute på fisketur så jeg kan lese videre i fred og ro :D

Har nettopp lest ferdig (hørt på lyd) Geir Lippestad - Det vi kan stå for. Fin bok av en reflektert og dyktig mann. Har "kunsten å høre hjerteslag" liggende klar som neste lydbok, også holder jeg på med ei engelsk chickflickbok på kindlen, husker ikke hva den heter i farta! Lest ganske mye av Jojo Moyes (et helt halvt år osv), liker bøkene hennes.

Ellers, for å slå et slag for det norske så anbefaler jeg Siri Østli som har skrevet "på høye hæler over Grønland" pluss et par bøker til etter den ;p

Godt å høre at det er flere. Jeg sliter også med konsentrasjonen for tiden, synes av og til det kan være vanskelig å lese eller gjøre andre ting.
Samme her. Kan tidvis klare å sette meg ned en halvtime med "Mamma for første gang" eller andre bøker om baby/fødsel, men skjønnlitteratur klarer jeg ikke å konsentrere meg om akkurat nå. Egentlig skikkelig kjipt, for det begynner å bli litt kjedelig med så mye fritid, så jeg trenger ting å fylle den med.

Samme her. Kan tidvis klare å sette meg ned en halvtime med "Mamma for første gang" eller andre bøker om baby/fødsel, men skjønnlitteratur klarer jeg ikke å konsentrere meg om akkurat nå. Egentlig skikkelig kjipt, for det begynner å bli litt kjedelig med så mye fritid, så jeg trenger ting å fylle den med.
Samme her. Er også mye alene siden samboeren er mye på jobb reise mye for jobben. I kveld skal jeg prøve å komme videre på babynestet. Lettere å konsentrere seg om håndarbeid enn lesing ;)

Må bare si; kjenner meg igjen i å ikke klare å være konsentrert, men lydbok syns jeg funker veldig bra for da kan jeg feks strikke samtidig!

Back
Topp