M
Moderator Grete
Guest
Har du noen boktips? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger klar som sommerbok nå! Er den bra?Jeg leser den ene pluss en nå
Ja, jeg liker den veldig! har du lest ett helt halvt år også? Den var også veldig fin!Ligger klar som sommerbok nå! Er den bra?
Nei, begge ligger klare for sommerenJa, jeg liker den veldig! har du lest ett helt halvt år også? Den var også veldig fin!
Så bra! Da har du noe å glede deg til!Nei, begge ligger klare for sommeren
Godt å høre at det er flere. Jeg sliter også med konsentrasjonen for tiden, synes av og til det kan være vanskelig å lese eller gjøre andre ting.Har akkurat starta på enda en bok fra nicholas sparks, denne heter livets veier. Men kjenner at konsentrasjonen ikke er på topp. Så mange tanker i hodet hele tia og har ikke helt ro i kroppen... Går bare rundt å gleder meg og små pakker ut/ordner her hjemme etter flyttinga..
Har akkurat starta på enda en bok fra nicholas sparks, denne heter livets veier. Men kjenner at konsentrasjonen ikke er på topp. Så mange tanker i hodet hele tia og har ikke helt ro i kroppen... Går bare rundt å gleder meg og små pakker ut/ordner her hjemme etter flyttinga..
Samme her. Kan tidvis klare å sette meg ned en halvtime med "Mamma for første gang" eller andre bøker om baby/fødsel, men skjønnlitteratur klarer jeg ikke å konsentrere meg om akkurat nå. Egentlig skikkelig kjipt, for det begynner å bli litt kjedelig med så mye fritid, så jeg trenger ting å fylle den med.Godt å høre at det er flere. Jeg sliter også med konsentrasjonen for tiden, synes av og til det kan være vanskelig å lese eller gjøre andre ting.
Samme her. Er også mye alene siden samboeren er mye på jobb reise mye for jobben. I kveld skal jeg prøve å komme videre på babynestet. Lettere å konsentrere seg om håndarbeid enn lesingSamme her. Kan tidvis klare å sette meg ned en halvtime med "Mamma for første gang" eller andre bøker om baby/fødsel, men skjønnlitteratur klarer jeg ikke å konsentrere meg om akkurat nå. Egentlig skikkelig kjipt, for det begynner å bli litt kjedelig med så mye fritid, så jeg trenger ting å fylle den med.