Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Odin til gutt her ogsåog Amalie til jente. Begge to er oppkalling ☺
Så morsomtHer heter eldstemann allerede Odin så om det blir gutt denne gangen så blir det Torjus
Men vi har også tenkt på Amalie hvis det blir jente, bare i dobbeltnavn med Signe først (Signe Amalie)
![]()
Er det noen som har barn fra før av ? Vi har ei jente som har navn på N og vi er usikker på om vi skal fortsette på N eller bruke en ny bokstavEr inne på Nora og Celine og Tobias eller Noah om det er gutt
![]()
Hvorfor det, egentlig?Vi er veldig enige om hvilke navn vi liker, problemet er at vi litt tilfeldig har fått en rekke kriterier navnet skal oppfylle, som f.eks under 100 stk med samme navn så da blir det ikke noe særlig enkelt....
Adam er super fint!Foreløpig har vi landet på Mia hvis det blir jente og Adam hvis det blir gutt. Men vi må vente med å bestemme oss helt til den kommer![]()
Samme krav har vi, og ja er ikle enkelt!Vi er veldig enige om hvilke navn vi liker, problemet er at vi litt tilfeldig har fått en rekke kriterier navnet skal oppfylle, som f.eks under 100 stk med samme navn så da blir det ikke noe særlig enkelt....
Adam er super fint!
Mia heter jeg selv, så tommel opp for det valget også![]()
For et fint navnJeg liker Filippa veldig godt, men babyen har et søskenbarn som heter Philip. Blir kanskje for likt? Hva tenker dere?
Ellers er jo det mange fine jentenavn.
Blir det gutt, aner jeg ikke. Syns det er vanskelig med guttenavn.
Orker ikke helt ta stilling til navn, før vi vet om det er gutt eller jente.
For et fint navnsynes ikke det gjør noe i det hele tatt
vi også venter til vi vet det kjønnet helt sikkert
![]()
Ja det er sikkert kjekt for dem at du hører med dem før dere bestemmer dereJa syns det er veldig fint. Men er litt usikker pga av søskenbarnet. Så greit å høre hva andre syns. Hvis det blir som vi går for det navnet, tenker jeg å høre at min svigerinne/svoger synes det er okay først![]()
Maximilian er utrolig fintDatteren min på 7 har fått det for seg at dersom det blir en jente skal hun hete Alexandra. Var uenig men.. Navnet vokser litt for meg for hver gang jeg hører detBlir det gutt, blir det Maximilian.