Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her skal vesla hete Josefine :Heartpink

Om vi skulle bli totalt overrasket, og at det hadde vist seg å være gutt, så blir det Julian :Heartblue

Odin til gutt her også ;) og Amalie til jente. Begge to er oppkalling ☺

Så morsomt :) Her heter eldstemann allerede Odin så om det blir gutt denne gangen så blir det Torjus :) Men vi har også tenkt på Amalie hvis det blir jente, bare i dobbeltnavn med Signe først (Signe Amalie) :)

Så morsomt :) Her heter eldstemann allerede Odin så om det blir gutt denne gangen så blir det Torjus :) Men vi har også tenkt på Amalie hvis det blir jente, bare i dobbeltnavn med Signe først (Signe Amalie) :)

Såpass ja :) synes odin er så fint :) og begge navn er oppkalling :)

Er det noen som har barn fra før av ? Vi har ei jente som har navn på N og vi er usikker på om vi skal fortsette på N eller bruke en ny bokstav :) Er inne på Nora og Celine og Tobias eller Noah om det er gutt :)

Vi har barn fra før og har valgt å holde oss til samme sjanger og ikke bokstav. Har allerede Odin og Sigurd, så neste blir enten Torjus eller Signe :) Bikkja heter forøvrig Snorre :D

Er litt fram og tilbake, akkurat no liker vi Haakon, Madelen og Karsten :)

Gutt : Theodor eller William
Jente : Usikker. Men Frida er ett av navnene som har kommet. Oppkalling.

Datteren min på 7 har fått det for seg at dersom det blir en jente skal hun hete Alexandra. Var uenig men.. Navnet vokser litt for meg for hver gang jeg hører det :) Blir det gutt, blir det Maximilian.

Vi er veldig enige om hvilke navn vi liker, problemet er at vi litt tilfeldig har fått en rekke kriterier navnet skal oppfylle, som f.eks under 100 stk med samme navn så da blir det ikke noe særlig enkelt....

Vi er veldig enige om hvilke navn vi liker, problemet er at vi litt tilfeldig har fått en rekke kriterier navnet skal oppfylle, som f.eks under 100 stk med samme navn så da blir det ikke noe særlig enkelt....
Hvorfor det, egentlig?

Samme krav har vi, og ja er ikle enkelt!

Vi ska oppkalle etter besteforeldre:) så vi får bare vente til oul med å vite:) mange fine navn så vanskelig å velge:)

Jeg liker Filippa veldig godt, men babyen har et søskenbarn som heter Philip. Blir kanskje for likt? Hva tenker dere?
Ellers er jo det mange fine jentenavn.

Blir det gutt, aner jeg ikke. Syns det er vanskelig med guttenavn.
Orker ikke helt ta stilling til navn, før vi vet om det er gutt eller jente.

Jeg liker Filippa veldig godt, men babyen har et søskenbarn som heter Philip. Blir kanskje for likt? Hva tenker dere?
Ellers er jo det mange fine jentenavn.

Blir det gutt, aner jeg ikke. Syns det er vanskelig med guttenavn.
Orker ikke helt ta stilling til navn, før vi vet om det er gutt eller jente.
For et fint navn:) synes ikke det gjør noe i det hele tatt:) vi også venter til vi vet det kjønnet helt sikkert:)

For et fint navn:) synes ikke det gjør noe i det hele tatt:) vi også venter til vi vet det kjønnet helt sikkert:)

Ja syns det er veldig fint. Men er litt usikker pga av søskenbarnet. Så greit å høre hva andre syns. Hvis det blir som vi går for det navnet, tenker jeg å høre at min svigerinne/svoger synes det er okay først:happy:

Ja syns det er veldig fint. Men er litt usikker pga av søskenbarnet. Så greit å høre hva andre syns. Hvis det blir som vi går for det navnet, tenker jeg å høre at min svigerinne/svoger synes det er okay først:happy:
Ja det er sikkert kjekt for dem at du hører med dem før dere bestemmer dere:) tenker at de sikkert vil synes at det er kjempe fint og koselig, det ville hvertfall jeg tenkt. Får høre hva andre her synes også da:)

Back
Topp