Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Om det er gutt blir det mest sannsynlig Odin (med dobbeltnavn). For jente har vi ikke noe ide enda.

Her blir det Charlotta hvis det blir jente, hvis det blir gutt så er vi enda ikke enige :)

Vi har ikke snakket om det enda. Er en stund til september. Men er klart jeg har noe ønsker jeg har luftet og synes er fine.☺️ om det blir jente så synes jeg navnet Savannah er veldig fint- og gutt så synes jeg navnet Sebastian er fint<3

Foreløpig har vi landet på Mia hvis det blir jente og Adam hvis det blir gutt. Men vi må vente med å bestemme oss helt til den kommer :)

Vi har bare jentenavn vi.. Mannen er utenlandsk, og vi vil ha ett navn fra hans land. Det står mellom Ivanna og Nivikka. Ivanna er lettere i Norge, men jeg elsker navnet Nivikka. Så det blir Ivanna Elisa eller Nivikka Elisa. Elisa het mammaen min:) eller noe helt annet! :)
Om det blir gutt så syns jeg Rafael, etter mannens bestefar, er fint - men er litt rart i Norge det også :)

Å finne navn her er som å lete etter nåla i høystakken. Vi blir ikke enig!! Nå har vi funnet ut at vi skal sette oss ned og jobbe med lister hver for oss for og se om vi finner navn vi kan bli enig om:p

Kanskje vi kommer på andre navn innen september, men foreløpig ligger Johan (med dobbeltnavn) an som guttenavn og Hanna eller Amalie (med dobbeltnavn) an som jentenavn :)

Prøver å få sambo til å like Vemund, et navn jeg har falt helt for! Jentenavn er vi også veldig uenige om.

Gutt: Ellef❤
Jente: Milla Kristine❤

Vi har bare jentenavn vi.. Mannen er utenlandsk, og vi vil ha ett navn fra hans land. Det står mellom Ivanna og Nivikka. Ivanna er lettere i Norge, men jeg elsker navnet Nivikka. Så det blir Ivanna Elisa eller Nivikka Elisa. Elisa het mammaen min:) eller noe helt annet! :)
Om det blir gutt så syns jeg Rafael, etter mannens bestefar, er fint - men er litt rart i Norge det også :)

Oh, Ivanna er kjempefint! :-)

Jente: hemmelig
Gutt: Teodor (mest sannsynlig)

Gutt fra før: Ask

Back
Topp