Hva skal barnet hete?

Hvis vi får en datter ønsker jeg å kalle henne opp etter min bestemor som da het Nora men vi har mange Nora i familien, så da blir det Leonore
Får vi en sønn synes jeg Bendik, Konrad, Noa eller Teo er fine navn men ønsker med mellomnamn, noen forslag?

Jeg har noen jeg synes er fine, vet ikke hva mannen i huset tenker om saken :P Men den diskusjonen tar vi nok når vi har bikka 12 uker deromkring..

Jentenavn
- Helena
- Sia
- Sophia
- Jenny

Guttenavn
- Kevin
- Niclas
- Eric

Vi er begge fra Nederland, ungane er født her. Mellomnamn deres er Nederlandsk, men første navn er noko som funker på alle språk! Det har vore en utfordring 2 ganger før så har tro at vi klarer oss denne gangen og ;) Vesla skal blir oppkalt etter mine foreldre (mellomnamn).

Pauline blir navnet her om det er en jente:) Blir da oppkalt etter min mors mellomnavn:) Får vi gutt aner jeg ikke...:P

sist sto det mellom 2 navn her, det navnet vi ikke valgte heter bestevenninna til snuppa. blir kanskje dumt å kalle hun for det samme om det blir jente, vi får se. fant aldri noen guttenavn sist som begge likte så det gidder jeg ikke å tenke på før vi vet kjønnett:)

Sniker litt fra juli :)

Her har vi også funnet oss noen yndlingsnavn - har veldig lyst på et spesielt navn som ikke så mange har.

Til jente har vi kommet frem til:
Tamelia <3 både jeg og mannen er forelsket i navnet!

Til gutt har vi pratet litt om navnene "Spencer" - "Milas" og "Liam" :)

Gutten min heter Liam, vi uttaler det på engelsk. Vi var ganske så originalt for 6 år siden ;)

Det kommer til å bli så vanskelig p finne et navn. Samboeren min er engelsk så vi må ha et navn som er like bra på engelsk som på norsk!

Aner ikke enda hvilket navn vi vil bruke, men både jeg og samboeren liker gode, gamle og tradisjonelle norske navn :)

Det kommer til å bli så vanskelig p finne et navn. Samboeren min er engelsk så vi må ha et navn som er like bra på engelsk som på norsk!

Ikkje tenk for vanskelig, massevis av fine engelske navn som høres fint ut på norsk og engelsk!

Vet hvilket jentenavn jeg ønsker å bruke (får se om mannen er enig) ;) men guttenavn er værre.

Jentenavn:
Leah
Vilja
Madikken
Emma / Emma Sofie / Emma Oline
Othilie
Eirill
Hedda

Guttenavn:
Lukas / Lukas Kristoffer
Olai
Odin
Aron

har såå mange favoritter! aner ikke hva det blir tilslutt! :D

kikket gjennom "vanlige" navn nå.

Jentenavn:
Angelica
Emma
Maja
Celina
Julie

guttenavn:
Marcus
Nicolai
Lucas
Liam

tja, endrer seg kanskje noe men nå har jeg i alle fall begynt å tenke på det:)

Hvis det blir jente skal hun hete Nora etter min bestemor, blir det gutt - så aner jeg ikke... :P

Vi har navn klare vi da :p jente så skal hun hete norma adelen og gutt skal han hete mathias.

Jeg vil veldig gjerne ha navnet Salvine eller Tomine hvis det blir en jente, Tomine er fra min oldemor, Salvine er fra min tipp oldermor :)
Syns begge navna er kjempe fine.
Til gutt vil jeg gjerne ha noe som inneholder Fred, men det kan ikke være Fredrik eller Freddy så der tenker jeg fortsatt :)

Har funnet et par jentenavn, men jeg er så sær at jeg ikke vil røpe de før vi har bestemt oss 100% og evt vet kjønn.. :D Guttenavn har vi nesten ikke tenkt på! må begynne å tenke på det! :D

Back
Topp