Hva skal barnet hete?

Swim

Andre møte med forumet
Noen som har bestemt seg for navn, eller har noen tanker om det? :)

Har noen tanker, men det er langtifra bestemt!
Mannen fant navn til kommende storesøster, så er liksom min tur nå.. Men han må jo være enig, på lik linje med at jeg måtte være enig i navnet forrige gang.. Jeg har et favorittnavn jeg alltid har villet bruke, men noen i vennekretsen har netopp brukt det, så føles litt feil.. Jeg har ikke nevnt det for de tidligere, så ingen sure miner, men har såvidt nevnt det i ettertid, å de syns jo bare det er koslig hvis vi kaller gutten vår for det, heldigvis:).. Å det er et navn mannen faktisk liker godt også.. Men jeg har funnet meg et anna navn jeg har falt veldig for, som jeg faktisk nå ønsker å bruke (det er i samme gate som førstevalget, mye likheter), men har ikke fått mannen helt med på det navnet enda:p...

Vi har bestemt oss, men skal prøve å holde det for oss selv frem til fødselen :)

Vi hadde bestemt oss veldig tidlig for at ble det jente skulle hun hete Thea Emilie, og vi hadde ikke en gang snakket om guttenavn. Så da vi fant ut det var gutt måtte vi derfor tenke nytt! Vi ville ha et navn som var litt moderne, men ikke noe som veldig mange het. I tilegg var det viktig at det kunne brukes av andre språk siden vi har familie både i andre land i Europa og i USA. Vi har nemmelig hatt litt uttalingsproblemee og skriveproblemer med våre egene navn. Jeg heter Ragnhild og er vanskelig for utenlandske å uttale, mens mannen heter Gøran og ikke er så lett å skrive for de. Etter en del frem og tilbake ble det Dennis. Det var det første navnet vi tenkte på, men etter noen uker med litt diskusjoner ble det bare sånn. Nå kan han rett og slett ikke hete noe annet!
Vi gleder og til å møte lille Dennis ❤️

Her ble der bestemt ganske tidlig :)

Vi venter på vår lille Andreas ❤️

Oppkalt etter pappan sin oldefar som var en fantastisk og hardtarbeidende mann med et stort hjerte og mamman sin lillebror som heter den spanske versjonen som mellomnavn.

Vi vurderer også å finne et spansk mellomnavn, men det er foreløpig ikke i boks :)

Her ventes det enten en Noah eller ei Otilie.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har mange forslag, men vanskelig å falle til ro med et :-P
Linus, Lodin, Matheo, Liam, Jonah, Gustav, Silas, Solan er noen av de som er likt her :-)

Navnet er bestemt, men pga sterke reaksjoner fra familie (ikke hyggelige) blir det ikke offentliggjort før fødselen.

Vi har en Leo fra før og alle i familien har navn på 3 bokstaver. Om det ble jente skulle hun hete Amy, men nå får vi en gutt til og står skikkelig fast på et ok guttenavn på 3 bokstaver som kan uttales på engelsk og som ikke er Noa for det heter søskenbarnet. Mulig vi må gi etter og kanskje åpne for flere enn tre bokstaver i navnet..
Så det er bare å bombardere med forslag :)

Som signaturen min kanskje avslører blir navnet Frida;)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Vi har ikke bestemt oss. Egentlig ikke snakket om navn siden november.
Jeg har ett navn jeg liker godt, men vil ikke si det for mye til mannen - så han ikke blir veldig lei av at jeg maser og derfor lei navnet :P Han har ikke sagt nei til navnet, så har ett lite håp ;)

Men vi holder alt hemmelig frem til smån er ute :)

Vi har en Leo fra før og alle i familien har navn på 3 bokstaver. Om det ble jente skulle hun hete Amy, men nå får vi en gutt til og står skikkelig fast på et ok guttenavn på 3 bokstaver som kan uttales på engelsk og som ikke er Noa for det heter søskenbarnet. Mulig vi må gi etter og kanskje åpne for flere enn tre bokstaver i navnet..

Mio :-D

Ian heter sønnen til ei på jobb

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi vurderer Thomas og Sebastian :) jeg vil han skal hete Peder men det nekter sambo for hehe.. Elsker det navnet så synes det er litt trist men :(

Vi har ett par alternativer, men kommer ikke til å bestemme det endelig før etter fødselen. Og det er egentlig mest fordi storebror insisterer på at vi ikke kan bestemme navn før han er født :p

Back
Topp