Hva skal barnet hete!

Mannen fikk velge navn denne ganga også, gutten vår skal hete Leander <3

guttenavn er vanskelig for oss å bli enig om! Vi slet sist gang også!! Men vi har nå to navn det står mellom; Simon (Min favoritt, som sambo ikke likte fra starten, men nå har sagt han kunne tenke seg) Og Adrian, som vi begge liker, men som er litt vel populært! Er veldig spent på hvem av navnene det blir :-)

Gutten vår skal hete Iver Matheo <3
Klarte endelig å finne et navn vi begge liker, og i tillegg fikk jeg oppkalle ham : ) Iver etter oldefaren sin, Ivar, som døde 2 måneder før jeg ble født,
 og Matheo etter tipp-tipp oldemoren sin som het Tilde Mathea : )

har diskutert litt frem og tilbake, men ble enig om at om det blir en jente som di trodde etter ultralyden så skal hun hete Thea-Mari og hvis det skulle vise seg å være feil og bli en gutt så skal han hete Jacob etter min oldefar og min samboers onkel.

kan jo hende vi endrer navn når barnet er født for det er jo ikke alle navn som passer alle
 :-D

Jeg hadde egentlig bestemt meg for hva jenta mi skulle hete for mange år siden, som var Amalie. Men nå når jeg ble gravid så føltes det ikke helt riktig. Nå grubla jeg på nytt bare ett par uker, så fant vi ut at Sofie likte vi begge to best, så nå blir det det. Vi må jo selvfølgelig se det an når hun kommer ut, men passer det personligheten så blir det nok det :)

Vi venter en jente i desember. Vi har ikke bestemt oss for navn ennå, men jeg har en gutt (Jim Andrè) og en jente (Isabel Celin) fra tidligere forhold og de mener hun skal hete Victoria eller Michelle. Holder en knapp på Victoria :-)

Har en jente på 2 år som heter Tuva Engeline, har bestemt oss for Nora Helen til andre man :)

Fra før har vi en gutt, men hans navn har ingen påvirkning på lillesøster. 
Jenta i magen skal hete Jenny etter min oldemor, eller Jenny Kristin (der andre navnet er etter Kristian som har følgt mannens familie i alle år, og de er nok litt slukøret for at ikke eldste har noe sammenheng med det navnet. Grunnen til det igjen er at broren hans heter det, men ikke mannen...)

Nå har vi kommet på mange jentenavn og vi klarer ikke bestemme oss!

- Therese
- Alina
- Liana Elen (Eller Liana Michelle)
- Elena Michelle
- Thea Michelle
- Jessica Elen

Vil jo at navnet skal være litt spesielt, men ikke for spesiellt... Håper navnet bare detter inn i hodet mitt når veslejenta kommer :-)

Her står vi mellom 2 navn og klarer ikke bestemme oss. Begge er oppkallingsnavn : Anton (etter farfaren til forloveden min) og Leon (etter min morfar som het Leonhard). Men vi stresser ikke med det, mulig vi ikke klarer bestemme oss før fødselen ;)

Er inne og sniker litt hos dere, og drømmer :)
mange flotte navn, gleder meg til jeg vet om det blir gutt eller jente :)

Gutten min skal hete Nathaniel Chrisander :) 

Back
Topp