Hva skal barnet hete!

Vår gutt skal hete Leander.
(et navn både samboer og jeg har har vært enig om siden lenge før jeg ble gravid :)

Jeg liker veldig godt navnene:
Jente: Amelia eller Emilia <3
Gutt: Lukas eller Ludvig <3

Vi venter en liten gutt, men har ikke helt bestemt oss enda om det blir Lukas eller Ludvig :)

vet ikke helt jeg.. har en del navn jeg liker men har ikke bestemt oss for noen enda.
skal på ultralyd om 3 dager så da får vi se hva det er som gjemmer seg inni magen

Vi har tenkt på Thea Michelle eller Elvira (oldemora mi het det) visst det blir jente. Og visst det blir gutt blir det Lars Bendik eller Oliver Elias :)
Får vite kjønn om 2 dager !

Jente: Aurora

Gutt: Sebastian 

hatt babynavnene klare leeenge :) 

Tror hun kommer til å hete Liv

vi skal få en jente, og vi tror vi skal kalle henne for Synne! :-) vi kommer nok ikke til å ha det bestemt helt 100% før vi får sett henne ordenlig.. 

Har en gutt fra før med navnet Noah

vi har hatt tre ultralyd hittil men de har ikke sett kjønnet ennå men skal ta 3d om ca en måned så håper de ser noe da.

Jentenavn tror vi kanskje Ebba eller Ebba Emilie (Ebba etter bestemora mi)

Guttenavn tror vi kanskje Leander, Leon eller Emrik

Vi har snakket om Håkon eller Oddmund (etter mannens avdøde far), men i det siste har vi tygget litt på Simon eller Sigurd. Vanskelig altså!!!

Vi venter vårt første barn nå i desember :) Og vi har blitt enige om at hun skal hete Ida :)

Her blir det ei jente, navn vi har tenkt på er: Madeleine, Malin og Linnea. Vi får se på hva det ender opp tilslutt :)

det heter gutten vår :) veldig fint navn, men føler at alle barn jeg møter heter det samme. Det syns vi personlig er litt kjedelig. men angrer ikke :D

Har ikke helt bestemt oss for navn enda. Men jeg synes disse er fine:

Jente:
Hedda, Hanna, Kaja, Ella, Lotte/Lotta, Tuva, Edda (Ja, jeg er svak for navn med A-ending) , Veslemøy, Thale, Helle

Gutt:
Leander, Hogne, Semming, Kristian, Sondre, Brage, Jonas

Vi får gutt og har prata på Martin eller Casper..har et par til,men det er disse som står øverst på lista..foreløpig iallefall;-)

Gutten min skal hete Milian Matheo : )

Gutten vår skal heita Emilian :)

Gutten vår skal heita Emilian :)

Vi venter en jente og det er et navn jeg liker spesielt godt og det er Ingeborg som min mormor het. Ellers liker jeg:
Konstanse
Thea
Linnea
Maria
Oline
Cassandra
Alexandra

Guttenavn jeg liker er:
Isak
Henrik

Back
Topp