Hva skal barnet hete!

Gullstjert

Blir kjent med forumet

Smiley baby 4.gifHva skal barnet heteSmiley baby 4.gif

Hva skal desemberbebisene våre hete? Kanskje noen allerede har bestemt seg for navn også. Her kan vi komme med forslag. Skriv gjerne ned alt dere kommer på av navneforslag.

Her har vi så og si bestemt oss

Blir det jente blir navnet Mia Isabell
Blir det gutt blir navnet Isak

Fra før heter barna mine:  Alexander, Malin Theo og Nathalie

Gutten vår skal hete David <3<3<3

Min gutt skal hete Nicklas :) 

Blir det gutt så skal han hete Fred-Leon
Blir det jente så skal hun hete Christell

Tyr
Tidemann
Nicklas
Olav
Rufus
Casper (er dette vi har valgt på foreløpig)

Pernille <3 (eldste dattera)
Caspara
Ingeborg
Sunniva  (Det som var favoritten... litt usikker nå)
Hermine
Cornelia
Duva

Dattra mi på 3 år heter Tuva Liana

Vi bestemte oss sist for Leo Nikolai hvis det ble en gutt, men nå er jeg usikker.

Jentenavn:

Anine
Aili
Ayla
Alice
Rikke
Tirill 
Vilja
Luna
Milla

Guttenavn:

Leo
Nikolai
Linus
Arion
Imre
Chriss
Rudi
Kian

Ikke sikkert det blir noen av disse da, men syns det er fine navn ;)

Simen Endre
Ane Othilie
Matheo  heter barna vi har fra før :)

Navn jeg liker er
Evine
Leander
Tristian
Vilja
Lilje
Mathea (blir jo ikke aktuellt siden vi har matheo :P )
Kornelia
Kaspara/Caspara
Nicoline
Neo

Me trur han heiter Alve, eller Alve Olai.... 
Likar og godt: 
Ingve
Nore (mannen likar hvertfall) 

har lyst på norske/norrøne med fire bokstavar siden storesøstrene har det....  
likar ikkje navn med r, æ,ø og å eg då.... og så vil eg de skal være lite brukt... så me "slit" litt :)

Hadde i mange år lyst på Mathias men nå vet jeg ikke helt. Tenkt litt på Christopher i det siste, men jeg tror jeg rett og slett venter til babyen er født så ser jeg hva han passer å hete. Navn er jo ikke bare ett navn. det følger jo med en personlighet til det. 

Blir nok Andrea om det blir jente som det ser ut til at det blir =)
Sambo sa 2 uker etter at vi ble sammen at vis vi fikk en jente en gang så måtte hun hete Andrea =)

Gutt: Birk
Jente: Milla

1.mann heter: Ole Erik =)

Guttenavn: Jesper (sambo sin usynelige venn når han var liten)

Jentenavn: Pernille (jeg skulle hete det, og min oldemor som er tippoldemor til 4 heter det)

Andre jentenavn:

- Marta
- Helle
- Hedda
- Leah

Guttenavn:

- Sivert
- Ivan

Har ingen guttenavn enda, men om det er jente blir det kanskje Lisette (stum E på slutten). Det skulle jeg egentlig hete først, og så minner det om svigermors navn, så da blir vel hun fornøyd. Hehe. Har privat UL imorgen, så da kanskje vi vet. :-)

Jeg skulle egentlig hete Ida, etter oldemoren min, men der jeg kommer fra så ble det fra gammelt av sagt Idda med to d'er, så pappa ville ikke det :) Derfor har jeg alltid sagt at om jeg får en jente så skal hun hete Ida. Og det skal være to navn, så enten blir det Ida Sofie eller Ida Johanne. Blir det gutt så blir det nok navneløst en stund! :) 

Blir det gutt skal han hete Aron, og blir det jente skal hun hete Iselin :) Vi offentliggjør kjønnet om 12 dager, etter ordinær ultralyden :) Vi har ei som heter Natalie fra før :)

Viss vi får jente skal vi oppkalle henne etter mine to gode venniner som omkom i fjord,
Karen Therese,
Gutt blir litt værre har falt litt for Eirik for en eller annen grunn:)

Har fra før en gutt med navnet Ken Andre

vi venter ei jente,og vi tror hun skal hete sienna marie.

elin89 skrev:
Jeg skulle egentlig hete Ida, etter oldemoren min, men der jeg kommer fra så ble det fra gammelt av sagt Idda med to d'er, så pappa ville ikke det :) Derfor har jeg alltid sagt at om jeg får en jente så skal hun hete Ida. Og det skal være to navn, så enten blir det Ida Sofie eller Ida Johanne. Blir det gutt så blir det nok navneløst en stund! :) 

Ida Marie er også kjempefint :) Ida er nydelig i seg selv :)

Back
Topp