Hva skal barnet hete? Navnelistene for 2017 er her!

Tror vi har guttenavn klart. Og, siden jeg er så overbevist om at det blir gutt denne gangen også har vi ikke diskutert jentenavn en gang :hilarious:

Tenker vi venter til vi vet kjønn. Greit å bare trenge forholde seg til en liste. Blir garantert oppkalling om gutt og kanskje oppkalling om jente

Har lyst til å oppkalle etter svigerfar, Bjørn, om det blir gutt, men så var det da.... det er jo no stemplet som et dyrenavn! Mulig det går om det er et dobbelt navn?

Jente navn så er vi usikker, men jeg liker Mia veldig godt ❤

Har lyst til å oppkalle etter svigerfar, Bjørn, om det blir gutt, men så var det da.... det er jo no stemplet som et dyrenavn! Mulig det går om det er et dobbelt navn?

Jente navn så er vi usikker, men jeg liker Mia veldig godt ❤
Tror de har byttet om på de reglene flere ganger og at det er lov nå

Jente navn så er vi usikker, men jeg liker Mia veldig godt [emoji173]
Er lov med dyrenavn som er godt etablert som fornavn. Bjørn, Ravn, Ørn osv.

Vi har både guttenavn og jentenavn klart [emoji4] Blir oppkalling.
Guttenavnet er noe jeg har hatt lyst til å kalle min framtidige sønn helt siden jeg var 12! [emoji1]

Har en lang liste med jentenavn, men ingen guttenavn. Forrige gang jeg var gravid hadde vi samme greia, men da med et guttenavn, og det ble jo tatt når babyen var en gutt :) syns guttenavnene er ekstremt vanskelig. Men har begynt å lure inn forslag på jentenavn slik at samboeren skal venne seg til de i tilfelle :P

Vi har ingen navn klare enda, men vi er på omtrent samme bølgelengde når det gjelder jentenavn - begge er glade i latinskinspirerte jentenavn, Fant igjen 5 av favorittene våre på denne listen: jentenavn.

Guttenavn sliter vi med, da jeg liker vikingnavn og han ønsker korte, internasjonale navn.

Har i grunn ikke begynt å snakke om navn enda, men har noen fine jente navn på lista fra første.
Guttenavn var vi milevis fra hverandre sist, så blir det en gutt så har vi en utfordring!

Tror navnesetting kan ta litt tid her, forslagene fra bf er Tøffeline og Gunnulf, tror ikke det har vært gjort noen seriøse tanker rundt det enda.

Back
Topp