ORIGINAL: oslojente1980
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: oslojente1980
Jeg forstår det er slitsomt[&:], men jeg hadde faktisk ikke orket noe mer diskutering. Hadde tatt det igjennom Nav
Han kommer ikke til å få 50/50 når dere ikke er enige.
Exen her foreslo at jeg kunne komme med kvitteringer i løpet av måneden, så skulle han sette inn det han synes var nok[8|].. Holdt på å le meg ihjel.. Tok igjennom Nav. Får 2290,- Samvær annenhver helg
Men må jeg vite hva han tjener? Sånn helt akkurat lissom?
Burde jeg ikke gi han en sjangse til å betale mer før jeg går via nav? Jeg har ikke tatt opp dette siden vi var hos mekling for 5 mdn siden
Etter meklingsmøte da tok jeg det opp.. og da sa han at han ikke skulle betale et rødt øre.. for det var jeg som gjorde han til helgepappa.. og at jeg fikk jo sååå mye støtte osv osv..
Men siden vi har flyttet i fra hverandre så har han delt på halve barnehageutgiften.. han har også bidratt med halve klesregningen når det har vært innkjøp av vintervarer.. eller han har vært med å delt noe av vintertøyet
Men nå etter at jeg fikk innvilget barnehagedeking.. så har han kun betalt 500 kr.. som da er halve barnahageregningen
Jeg tror jeg heller ville hatt bidrag jeg, så slipper du å måtte kreve hver gang det er utgifter. For det synes ikke jeg var noe særlig å gjøre. Følte meg så liten på en måte.
Har du fortalt han at du får opp at han skal betale ca 1800 på Nav sin kalkulator?? Nav kan innhente inntekten hans.
Nei.. jeg har ikke fortalt han det..
Regnet en gang til.. og da tok jeg og la inn en annen inntekt på han.. 10 000 mer enn meg (*vet han tjener mer enn det.. men tenkte bare å sjekke hva beløpet ble da...) og da kom det opp at han skal betalte 1700 kr..
Vet liksom ikke om jeg regner riktig heller..