Hva sier magefølelsen?

Magefølelsen på jente blir bare sterkere og sterkere. Samboer tror også jente og har sakt at vi får jente siden vi starta prøvinga for to år siden. Snakka med venninna mi på onsdag og ho sa også at hun tror vi får jente. Så nå blir jeg skikkelig overraska hvis det viser seg å være en gutt.

Det er noko i meg som seier gut, men eg er ikkje heilt sikker :) Heile familien har gjetta gut og

Magefølelsen har stemt hver gang :)
Gutt, gutt, jente :Heartpink

Magefølesen seier jente, har to gutter fra før og med dei hadde eg ganske like savngerskap. Dette svangerskapet har vert anneleis :) blir spennande å sjå på ultralyd imorga!
Magefølelsen stemte ikkje :joyful: blir 100% guttemamma med gutt nr 3 på vei :Heartblue

Den sa jente, nub sier gutt. Klarte ikke å se noen nub selv under OTUL, men er veldig spent på om vi får vite på OUL. Veldig glad for begge deler! Nå har jeg innstilt meg på gutt, og har begynt å se på klær og tenke på navn. Tror det blir en liten omstilling om det plutselig skulle vise seg å være ei jente :hilarious: :Heartblue

Hadde sterk magefølelse på gutt forrige gang, og det stemte. Har sterk magefølelse på gutt nå og «håper» det stemmer! :angelic: Blir like glad for jente! Men har nå sett for meg at det blir gutt så er veldig innstilt på det!:joyful:
Hadde rett! Gutt nr 2 på vei:Heartblue

Back
Topp