Hva sier magefølelsen?

Samme her! Vi lager bare jenter da. Har liten tro på at det blir gutt denne gangen. Ble så skuffa forrige gang at jeg ikke fikk gutten, men denne gangen så tenker jeg at det er nok lettere med en til av samme. Skal dere vite kjønn?
Ja vi skal vite kjønn, er like nysgjerrig hver gang :hilarious: får ikke helt roen før jeg vet kjønnet, da kan jeg slappe av på en måte. Jeg var og er veldig innstilt på at det er guttemamma jeg kommer til å være. Nå er jo denne luringen en overraskelse så jeg trenger en real omstilling hvis det ikke er gutt:hilarious: Skal dere vite kjønn?

Ja vi skal vite kjønn, er like nysgjerrig hver gang :hilarious: får ikke helt roen før jeg vet kjønnet, da kan jeg slappe av på en måte. Jeg var og er veldig innstilt på at det er guttemamma jeg kommer til å være. Nå er jo denne luringen en overraskelse så jeg trenger en real omstilling hvis det ikke er gutt:hilarious: Skal dere vite kjønn?

Nei vi vil ikke vite. Har visst de alle andre gangene så blir gøy å ha det litt annerledes denne siste gangen. Men som sakt kommer til å få meg en overraskelse om det er gutt. :hilarious:

Magefølelsen sier jente fordi vi bare er jenter i familien min hvert fall. Men jeg er likegyldig til hvilket kjønn det er så lenge baby er frisk og rask bare❤️ 1. barnet mitt

Jeg har ikke peiling… Dette er første og vi har alltid drømt om jentebarn, men etter at jeg fant ut om graviditeten spiller kjønn ingen rolle (vil likevel vite). Jeg er i god form og vi traff nok max på EL, så har kanskje en liten fornemmelse om at det er en gutt. Enten det, eller så bare prøver jeg ubevisst å forberede meg på at det kan være gutt, hehe. Uansett blir det fantastisk fint! :Heartpink

Har på følelsen at det blir gutt denne gangen. Veldig forskjellig styrke på symptomene hittil. Har veldig ømme pupper denne gangen og de har vokst, hadde nesten ikke det før helt på slutten med begge jentene, og de vokste heller ikke noe særlig før amminga satte igang. Og jeg har vært mindre kvalm denne gangen. Forrige graviditet var jeg kvalm til uke 20 og kvalmestillende hjalp ingenting. Denne gangen er jeg kvalm, men kvalmestillende fungerer så bra at jeg ikke tenker over det lenger.
Så det blir veldig spennende å se til slutt. For vi har bestemt oss for å ikke vite noe før han eller hun blir født :happy3 Får se om jeg holder ut, er så nysgjerrig :hilarious:

Magefølelsen stemte på gutt forge gong. Denne gangen seier magefølelsen at det blir jente. Så det blir jo spennande og sjå når vi skal på OUL :joyful:

Vi har tre gutter fra før. Nå sier magefølelsen jente, så dette blir spennende :D

Jeg har veldig lyst på gutt, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Men magefølelsen min sier at det blir en jente :Heartred

Vi har en gutt fra før derfor tenker jeg det blir gutt igjen (ingen logikk, i know). Også symptommessig er jeg like dårlig denne gang som sist. Hadde jo vært koselig med en av hver, men jeg har alltid vært eneste jenta i flokken siden jeg var liten så innbiller meg trenden fortsetter slik

Magefølelse sier jente, så er bare å smøre seg med tålmodighet til fødselen og se hva som kommer. :)

Sist hadde jeg magefølelse på gutt fra uke 5, og det stemte. Vi ville ikke vite kjønn før fødselen, så levde i spenningen hele veien.

Vi har en gutt fra før derfor tenker jeg det blir gutt igjen (ingen logikk, i know). Også symptommessig er jeg like dårlig denne gang som sist. Hadde jo vært koselig med en av hver, men jeg har alltid vært eneste jenta i flokken siden jeg var liten så innbiller meg trenden fortsetter slik
Etter TUL idag: jente :playful: det blir skikkelig rart hvis det stemmer, jeg tror jeg ubevisst var klar for enda en gutt. Dette blir en omveltning men sikkert koselig med en av hver:)

Jeg har en følelse på jente :joyful: Sist hadde jeg ikke noe følelse, og det ble en gutt. Syns svangerskapet så langt har vært annerledes enn sist, derfor jeg har jentefølelse! Men samtidig har jeg veldig mange kusiner, og de har bare fått gutter hele gjengen - bortsett fra to jenter (og 10 gutter:hilarious:)

Tenker gutt, fordi ting er så likt som sist. Samtidig vet jeg at vi traff «smæck» på EL. Sønnen min håper veldig på en liten bror :dummy::Heartblue For meg betyr det ikke noe hva kjønnet er. Føler jeg ER guttemamma!

Magen sier gutt, sambo tror jente... begge hjertelig velkommen :Heartbigred

Back
Topp