Hva sier magefølelsen?

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Kan være litt gøy å se om magefølelsen stemmer med kjønnet man ender opp med å få? :happy: her har jeg veldig guttefølelse, hadde rett med datteren og hadde vært gøy å få en av hver, men en datter til er også hjertelig velkommen om magefølelsen ikke stemmer:angelic:

magefølelsen sier jente… og kun kikket på jentenavn også.. har jente fra før av, og hadde vært gøy med en av hver iom at dette er siste, men ei lita jente jeg kan dulle med er veldig velkommen ❤️
under ivf prososessen var jeg overbevist om en gutt.

Både jeg og samboer har drømt at vi får gutt, og hele livet har jeg hatt på følelsen at jeg kommer til å bli guttemamma. Så er 100% innstilt på gutt nå, og blir overrasket men like lykkelig om det viser seg å være jente :Heartpink Spiller jo ingen rolle, men har alltid ønsket meg jente, så har et liiite håp om at følelsen min er feil:angelic:

Magefølelsen sier jente her. Har en jente fra før av, og syntes det er likhetstrekk med svangerskapene :happy:

Magefølelsen sier jente, men svangerskapet så langt minner veldig om sistemann som var gutt, så blir spennende å se. Både jeg og mannen har begge deler fra før så spiller ingen rolle hva som kommer. Eneste jeg kanskje tenker litt på er at det finnes så sykt mye finere klær å strikke til jenter :hilarious:

Magefølelsen sier jente men det er kanskje ønskefølelse siden vi har en gutt fra før. Men denne gangen er symptomene helt annerledes og jeg er mye styggere. :laughing002 Men tolker det som at babyjente stjeler skjønnheten min.

Gutt. Har to gutter fra før jeg trodde var jenter. Så egentlig aner jeg ikke

Har to gutter og ei jente fra før av. Er veldig sikker på at det blir gutt denne gangen å. Odsen er litt imot oss, siden det er flest gutter i familien. :dance018 :p

Magefølelsen sier jente, og jeg håper den stemmer. Kun fordi jeg har to jenter fra før, og ikke helt klarer å se for meg å være guttemamma også. Blir like glad for gutt, da!

Jeg har to jenter fra før, hvor magefølelsen også sa jente.

Jeg er 100 % sikker på jente, kun fordi alle mine 3 barn fra før er jenter! Så statistisk sett så lager vi bare jentebarn. :arghh: :hilarious:

Magefølelsen sier jente, fordi jeg har to gutter og symptomene foreløpig (eller fraværet forsåvidt!) er veldig annerledes ☺️ stemte på begge guttene mine, så får se om den stemmer nå da.

Hadde sterk magefølelse på gutt forrige gang, og det stemte. Har sterk magefølelse på gutt nå og «håper» det stemmer! :angelic: Blir like glad for jente! Men har nå sett for meg at det blir gutt så er veldig innstilt på det!:joyful:

Litt jentefølelse denne gangen. Har to gutter fra før. Og forløpet denne gangen har vært annerledes på flere måter.

Kan være litt gøy å se om magefølelsen stemmer med kjønnet man ender opp med å få? :happy: her har jeg veldig guttefølelse, hadde rett med datteren og hadde vært gøy å få en av hver, men en datter til er også hjertelig velkommen om magefølelsen ikke stemmer.
Har følelsen på jente igjen. Mest fordi all min skjønnhet forsvinner :laughing002 Om man tror på sånt!

Har ei jente fra før også :)

Er nok gutt nr 4. Vi lager bare gutter:joyful:

Samme her! Vi lager bare jenter da. Har liten tro på at det blir gutt denne gangen. Ble så skuffa forrige gang at jeg ikke fikk gutten, men denne gangen så tenker jeg at det er nok lettere med en til av samme. Skal dere vite kjønn?

Forrige gang var jeg overbevist om jente, det ble gutt. Tror det var fordi jeg har en søster, det er mange jenter i familien og jeg er det selv. Føltes så rart om det skulle være en gutt inne i meg liksom :hilarious:

Denne gangen tror jeg gutt fordi det ble det sist og jeg ser for meg å fortsatt være meg og gutta mine. Sikkert feil det og, blir spennende å se :D

Back
Topp