Hva sier magefølelsen?

Trodde først og har enda litt følelse på gutt:Heartblue, så får jeg så rar følelse når jeg sier det høyt.. så jeg er litt usikker:happy090 Tantebarnet mener også bestemt at det er to, vi har spøkt om det selv, men var kun tegn til en på TUL i uke 8. Blir spennende å se i slutten av uke 13 :Heartred
 
Tror det blir gutt. Har et lite ønske om jente siden jeg har gutt fra før, men det viktigste er tross alt at barnet er frisk
 
Jeg tror det blir jente, men er kanskje bare fordi at jeg ser det klarere for meg? Det er ingen indikasjon på noe som helst på en annen side så tenker jeg tvillinger, og da en av hver, men det kan være fordi alle spøker med at det kommer til å bli det :) så jente eller tvillinger xD
 
Har svart her før og tippet jente, den magefølelsen blir bare sterkere og sterkere! Tror det hele bunner i at det nå føles veldig annerledes fra når jeg gikk med gutta. Samtidig føles det veldig rart om vi skulle få en jente da vi er skikkelig guttefamilie både i nær og fjern slekt og jeg kan ikke se for meg å være jentemamma :hilarious:
 
Med tanke på at vi har 3 gutter fra før av, er ikke lenger oddsen 50/50 jente/gutt. Da er det mye større sjanse for enda en gutt.
Så "redd" det er nok en gutt :hilarious: :Heartbigred
 
Jeg har en magefølelse på at det er gutt :happy: Har en gutt fra før og det kjennes veldig likt ut som det var med han :Heartred Vi har snakket om at det uansett er vinn-vinn. Vi har mistet én gang så det viktigste for oss er er et friskt barn. Om det blir jente har vi en av hver og det hadde vært gøy, blir det gutt så får vi en guttegjeng og det hadde også vært kjempegøy! Veldig spent på hvem som er inni magen!
 
Tror det er jente, har en av hver allerede og dette føles mest likt som når jeg var gravid med jenta. :happy:
 
Jeg har en magefølelse på at det er gutt :happy: Har en gutt fra før og det kjennes veldig likt ut som det var med han :Heartred Vi har snakket om at det uansett er vinn-vinn. Vi har mistet én gang så det viktigste for oss er er et friskt barn. Om det blir jente har vi en av hver og det hadde vært gøy, blir det gutt så får vi en guttegjeng og det hadde også vært kjempegøy! Veldig spent på hvem som er inni magen!
Tenker akkurat likt❤️
 
Svigermor føler veldig på at det er jente ihvertfall! :laughing002 Bare skjønner ikke at hun kan føle det så sterkt. I min samboers familie er det mange gutter (to brødre), i min er det annen hver. Så statistikken heller jo sånn set mer over på gutt da. Hmm
 
Jeg hadde først en guttefølelse, men etter ultralyden har jeg følelse på jente
 
Har to jenter fra før, blir nok ei til tenker jeg:flower
 
Er skråsikker på jente, men vi håpet litt på gutt. Uansett blir vi veldig glade. Var på tidlig tidlig UL, og JM kunne ikke si sikkert om det var en, jeg er nesten litt redd det er to, da jeg har vanvittig kvalme. Så er lovlig spent på TUL!
 
Har 3 gutter fra før så regner med det blir en gutt til. Hadde en sterk følelse av gutt første gang og det stemte. De andre gangen har jeg tenkt det ble gutt og håpet litt på jente :joyful:
 
Jeg tror jeg bare kan få gutter, så dette tror jeg også blir en gutt :dance018 Alle med hver sine fedre, men har ikke troa på at jeg noen gang kommer til å få jente. Har vært gravid 5 ganger tidligere før dette svangerskapet og mistet 3 ganger (+ 1/2, siden jeg mistet en tvilling). Og de da tror jeg dessverre at det er jentene som har sluppet taket..:(
 
Jeg har på følelsen at det er en liten jente, så blir spenende og se om jeg har rett. Det viktigste er uansett at babyen er frisk og jeg blir like glad for både jente og gutt :Heartred
 
Her sier det jente, og alle andre sier jente. Så det blir spennende å se :smug:
 
Trodde i flere uker at det var en gutt, nå er jeg bare mer og mer sikker på jente. Aner ikke hvorfor :joyful: Har ei jente fra før og hadde vært stas med en til:love7 Alle rundt meg tror gutt og her om dagen drømte jeg at jeg hadde 3 gutter. Spennende om gynekologen klarer å se noe til mandag :)
 
Hadde ingen følelse tidligere, men nå holder jeg en knapp på jente :wideyed: men jeg har fire gutter, så regner med en gutt til:happy:
 
Jeg trodde først gutt, men blir mer og mer sikker på at det er jente. Svangerskapet var veldig likt det forrige i starten, nå er det mer ulikt. Med sønnen min var jeg ikke kvalm og hadde mye hodepine, mens nå er jeg kvalm og har ingen hodepine (og sliter litt med det til vanlig egentlig) så veldig spent! :happy: TUL for oss er neste mandag 12+4 så jeg har ikke helt troa på at man kan se forskjell på gutt og jente, men får se!
 
Back
Topp