Hva sier magefølelsen?

Lyst å si gutt, men er nok kanskje mer ønsketenkning enn magefølelse :bag:
 
Tror det blir gutt, for veldig mange rundt meg fikk gutt som nr 2. :Heartred selv om jeg håper litt på jente, om det er lov å føle på:love7
Har også litt følelse på 2.... tenker heller det så slipper det å bli så stort sjokk.:laughing002
 
Magefølelselsen sier jente :Heartpink
 
Jeg tror virkelig det er gutt, men håper på jente! Da blir det første jente barnebarnet for foreldrene mine ❤️
 
I svangerskapa før eg blei kristen så sa magafølelsen min meg både det eina og det andra om ein annen, så stole ikkje heilt på den :hilarious: men forrige svangerskap, etter eg hadde mista fleire både midt i svangerskapet og tidlig, så var eg heilt kjørt rundt uke 9 huske eg, var så redd for å miste. Men då opplevde eg at Gud talte til meg og sa det var ein gutt som skulle leve ❤️ så han fikk navnet sitt i uke 9 og eg var heilt bombesikker (sjølv om minstejenta for tida påstår at bomber ikkje e sikre) på at det var rett:Heartblue
 
Jeg har ingen magefølelse, bare håper så inderlig at alt går bra:Heartpink. Hadde vært koselig med jente, men hvis det blir gutt igjen så får jeg jo brukt alle de fine gutteklærne igjen:love7
 
8 av 10 dager føler jeg at det er ei lita jente :Heartpink Så plutselig får jeg følelsen av at det er en gutt:Heartblue
Det er så spennende!:love7
 
Back
Topp