Hva sier magefølelsen?

En del av meg føler hun kommer før termin 14sep. Hadde ikke hatt noe imot en august-baby, da det allerede er nok bursdager i september, blant annet min :p mannen har tippet 4sep, jeg tipper 9sep :) er jo førstegangs, så er pittelitt klar for å gå overtid, håper bare jeg slipper !

Prøver rent realistisk å regne med overtid, men kjenner at jeg håper veldig på litt tidligere - gjerne innen utløpet av august med tanke på barnehageplass ;) Men magefølelse - tja. Tror jeg kommer til å gå over.

Sist fødte jeg i uke 32, og har kommet til uke 36+3 nå. Og siden jeg er rimelig lei og har en del plager håper jeg han kommer innen to uker.

Magefølelsen er mikset, ene sekundet sier den at han kommer i uke 37, andre sekundet sier den til termin.

På kontroll på mandag sjekket legen meg og sa at livmorshalsen var sentrert og at hun fikk inn en finger. Ville ikke grave så mye der så om kroppen min gjør seg klar eller ikke vet jeg ikke. Trodde ikke jeg ville gå til termin hvertfall.

Først fikk jeg termin 23.sep og så etter oul har jeg termin 25.sep. Så tipper hun kommer 24.sep eller ei uke på overtid :P

Innimellom sier magefølelsen at æ går til termin, men samtidig så sier kroppen min litt at d kommer ikke til å gå... 34+1 idag og har så ondt i underlivet og bekkenet at æ så vidt klare å gå så håpe ihvertfall æ slepp å gå 6uke enda... Men samtidig e æ litt innstilt på å bli satt igang før termin pga størrelsen på babyen, så spent på ka vekstkontrollen sier om ei uke...
Svigerfar mene at æ får i slutten av august, mormor til samboeren mene æ aldri går til september...mens flere mene æ får i starten av september...

Back
Topp