Hva sier magefølelsen ?

Den var veldig klar i begynnelsen, men nå er den vaklende, så jeg aner ikke. Sist var den så sterk på jente, denne gangen var det opprinnelig gutt den sa, men jeg vet ikke lenger. Blir spennende å se :D

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Den var veldig klar i begynnelsen, men nå er den vaklende, så jeg aner ikke. Sist var den så sterk på jente, denne gangen var det opprinnelig gutt den sa, men jeg vet ikke lenger. Blir spennende å se :D

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Slik er det her og. Forvirrende...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Har følelse på gutt:-) får se hva ul sier i august om jeg har rett:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde jentefølese, mens gubben sa gutt. Ul i uke 11 så d ut som d va en gutt, så blir vel en gutt! Men spennende å se på oul!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Følelsen sier gutt. Mamma er overbevist om at det blir tvillingjenter!

Trykker på appen

Magefølelsen sier jente :) Men håper litt på gutt, siden jeg har jente fra før - men blir glad uansett :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Veldig lyst på gutt. Men magefølelsen sier jente eller så har jeg også begynte å tenke tvilliger.

Blir sikkert en gutt til. Har vondt for å se for meg noe annet :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har sterk følelse på jente, samboeren har ingen følelse, mens moren min er skråsikker på at det er en jente.:) Blir spennende å se!

Jeg er veldig usikker! Samboeren min og bestefaren min er sikker på at det er jente, men alle venninnene mine tror det er gutt. Er veldig spent!

Her har magefølelsen sagt jente fra dag en, mamma tok ringtesten på meg igår, og den påstår jente :) så blir spennende å se hva det blir :)

Her i tyrkia sier de at om det er jente blir mamma styggere mens hi er gravid. Hoven og pløsete . Kvisete. Mørk rundt øynene osv. Jeg ser visst bedre ut nå enn før... takk for den liksom. .. så da mener alle det er gutt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her i tyrkia sier de at om det er jente blir mamma styggere mens hi er gravid. Hoven og pløsete . Kvisete. Mørk rundt øynene osv. Jeg ser visst bedre ut nå enn før... takk for den liksom. .. så da mener alle det er gutt.

Jeg var i bryllup i helgen, sammen med en dame fra Kina. Hun sa at i Kina tror de at det er jente hvis kvinnen gløder og er vakrere enn før. Ser hun sliten ut og får alle problemene er det er gutt :)

Alt er vel omvendt i Kina kanskje :p

Isåfall venter jeg jente :p ser helt jævlig ut .......

<3 venter en vinterbebi <3

Haha tror egentlig det er umulig å se fra utsiden. ..

Skikkelig jente følelse, selv om dette svangerskapet ligner mye på de med gutta ;)

Jeg tror jente.. Men det er vel mest for at det er mest jenter i familien. Jeg har ei jente fra tidligere, åsså har jeg bare søstre, og mannen har en søster.. Men samtidig er dette svangerskapet foreløpig veldig anneledes enn sist. Mye kvalme og oppkast i forrige svangerskap, mens jeg bare har vært litt småkvalm i perioder nå, og kastet opp bare 1 gang så langt.

Håper litt på gutt denne gangen, og vet mannen ønsker seg en liten fotballspiller, men vi blir like glad for jente :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp