Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig leit at faren din er gått bort, håper det går bra med deg[/quote][qe="NoClue, post: 18171712, member: 42006"]Jeg har god grunn med langtidssykdom, lett deprimert og att min far nettopp har gått bort. Ingen tørr å spørre etter å ha nevnt det
Antibiotika unnskyldningen? ;-) og si att legen la Veeeldig trykk på att om du drakk så ødelegger du kuren ;-) UVI kansje, den er jo "usynlig " ;-)Hei jeg trenger noen råd fra dere!
Om to uker reiser jeg på studietur med jobben, har vurdert å si at jeg er gravid til sjefen mandag den uka vi reiser, men kan jeg vente vil jeg heller det.
Vi skal være borte i 4 dager med vin til måltider og festligheter på kvelden. Flere av kollegaene gleder seg veldig til disse festlighetene og de skal selvfølgeig ta seg en øl allerede på flyplassen
Vurderer å "smugle" med meg mozell og blåbærssaft etter å ha lest her inne, men virker jo veldig travelt da. Skal jeg bare si at jeg er gravid å slippe stresset eller prøve skjule det til uke 12 som jeg egentlig vil?
Trist med din far Jeg også mistet pappa for noen måneder siden. Han hintet støtt og stadig frampå at han så gjerne skulle hatt flere barnebarn. Jeg er yngst i søskenflokken og sist ute med å få unger. Det gjorde vondt den dagen jeg sto med en positiv test i hånden, og ikke kunne ringe og fortelle nyheten til ham!Jeg har god grunn med langtidssykdom, lett deprimert og att min far nettopp har gått bort. Ingen tørr å spørre etter å ha nevnt det
Kondolerer.. Jeg er også yngst, men har fått barn samtidig med mine eldre søstre. Så mine to har gode minner fra sin bestefar men sistemann får bare høre om han :-(Trist med din far Jeg også mistet pappa for noen måneder siden. Han hintet støtt og stadig frampå at han så gjerne skulle hatt flere barnebarn. Jeg er yngst i søskenflokken og sist ute med å få unger. Det gjorde vondt den dagen jeg sto med en positiv test i hånden, og ikke kunne ringe og fortelle nyheten til ham!